Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Death of Today

  • Autor: Epic Solemnity
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/LV
  • Rating: M (16+)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 71
  • Shrnutí: LV/HP; AU; Harry, který vyrostl v nenávisti k mudlům, dorazí do Bradavic jako zahořklý chlapec. Neobvykle inteligentní, proto je naverbován v nízkém věku jak Unspeakables, tak Smrtijedy
  • Klíčová slova: Voldemort není člověk, Harry není člověk, politika, Harry v Havraspáru

Hodnocení čtenářů:

Rulie:
“Vždycky po přečtení řeknu, že už se k tomu nevrátím, ale vždycky to udělám.”
Brokolice:
“Čtu český překlad a překvapuje mě, jak nízko je tady povídka hodnocená. Mě se do vkusu trefila, líbí se mi tak to jiskření i ten trochu temnější charakter typicky světlých postav a dobré stránky u záporáků. A jiskření mezi "Harrym" a Voldemortem je úžasné.”
shadow:
“Koukám, že se povídka začala překládat do češtiny. Kdysi jsem se jí po boji proklikala až k závěru. Izar (Harry), Voldy, nepříliš poutavý děj. Ne nesedlo mi to a nebavilo mě to. Znovu číst nebudu. 2/3”
Mandragora:
“xxx”
Crystal:
“Po dlouhé době jsem konečně dočetla... takový průměr, no.”
Pyriel:
“Příběh HP bez HP - tady je to Izar Harrison. Izar vyrostl v mudlovském sirotčinci a do Bradavic nastupuje s nenávistí k nim a s odhodláním, že bude silný - a vědění je moc. Po nepříjemném setkání s Dracem skončí v Havraspáru. Pak přeskočíme čtyři roky, Harry jde do pátého ročníku a v Bradavicích se koná Turnaj. Harry v létě pracoval jako Unspeakable a upoutal pozornost druhého muže na ministerstvu, Toma Radlea alias Voldemorta - nejen jako geniální dítě, ale zájem, je, jak se zdá, osobní. A začíná se odhalovat Izarův původ. Interakce Izara a Voldemorta je zábavná, ale něco tomu schází. Ovšem ta skutečná HRA teprve začíná. 3-4 hvězdičky. Doplněk: Autor statečně dokončil, ale mě už to připadalo k nepřečkání, táhlo se to a kapitoly jsem jen prolítávala. Prostě mě to nedokázalo pohltit.”