Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Jalovec

  • Autor: Vraní Oko
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Nevánoční nepovídka. Žádní falešní sobi ani biedermeierovská sentimentalita. Prostě provaz. A jalovec, samozřejmě. Věnováno Naděždě Ivanovně alias Severce Plamenné, protože si o to řekla (mwhaha!) Jakákoliv podobnost se skutečnými osobami a událostmi je čistě záměrná.
  • Klíčová slova: Vianoce

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Lucie:
“...”
Ostravanka:
“q”
Emily:
“Achjo, bylo to sice vtipné, ale postavy absolutně mimo jejich charakter :-) tři”
SaraPolanska:
“Vtipné, ale stále jsem cosi očekávala... určitě by si to zasloužilo rozepsat a pokračovat, ačkoliv i takto v náznaku to má své kouzlo (a určitě ne jen to Vánoční). Co mi ale vadilo byla Severusova otevřená mluva o prádlu, to bylo fakt mimo a skoro jako by to do té povídky dopsal někdo jiný. :-)”
Slythoryn:
“Taková netradiční Vánoční... taky si myslím, že nápad to je skvělý, ale chtělo by na tom ještě trochu zapracovat”
Sargo:
“Potřebovala by doladit. Není to špatné, vlastně by to mohlo být velmi dobré, ale... doladit. :-)”
ZJTrane:
“Skvelé, vtipné, a tak trochu romantické. Táto poviedka dýcha zvláštnou atmosférou, ktorú vie vyčarovať len skvelá Aleya (Vraní Oko)”