Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: bradavičtí profesoři
  • Rating: kdokoliv
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: „Zaplatil jsem nám společnou dovolenou v Itálii. Letíme pozítří.“ Brumbál hodil na stůl velkou barevnou cestovní tašku a počal do ní přede všemi skládat své věci. Když se pokoušel dostat tam i nafouknutého kačera do vody, Severus se zvedl a raději beze slova odešel. Z deníku Severuse Snapea: Milý deníčku, dnes nám ten šílenec oznámil, že poletíme letadlem někam do hajzlu a to hned pozítří. Byl nadšený jak Hagrid po adopci draka a já začínám mít obavy, že se z té dovolené nevykroutím ani kdybych si zlomil všechny končetiny. Z deníku Albuse Brumbála: Dnes jsem svým milovaným přátelům konečně oznámil, že pojedeme na dovolenou. Všichni vypadali nadšeně a Severus dokonce odešel balit jako první.
  • Klíčová slova: humor, parodie

Hodnocení čtenářů:

Pogroma:
“Lupin se posral a já smíchy taky. (zhruba od 5. kapitoly slabší, snesla bych to kratší)”
SarahNara:
“Neskutočne vtipná poviedka, aj keď je to už dlho, čo som ju čítala. Dokonca som si ju až tak dobre nepamätala, až kým mi ju opäť nepripomenuli moje staré zápisky :D”
Rulie:
“Mě se to líbilo, když od toho nečekáte bůh ví co, je to vtipné, lehké počtení, které pobaví a zkrátí čas nudného čekání a myslím že o to v zásadě autorovi šlo. Uvidíme co poskytnou další 2 díly”
elcasem:
“Tato povídka tu má dobré hodnocení, proto jsem se ji rozhodla přečíst. Na stránkách jsem si všimla, že je to rozdělené na Dovolená 1, 2 a 3.. ale nezvládla jsem dočíst ani dovolená 1.. Zápletka i chování profesorů mi přišlo až přespříliž hloupé”
Benny:
“Hm, vždycky kouknu na komenty lidí, kterým věřím, že vkus je stejný, ale tady se neshodujem.Prvoplánový humor někde do hospody páté kategorie..něco bylo fajn, je i pár témat z kterých se neutahuje a jsem na ně alergická(teplý Ital to nebyl, ani Snapeova homofobie)Přežila, že začátku i hlasitý smích, slabší trojka.”
bwews:
“Hmm, asi nejsem ten správný typ na parodie.. nebavilo.”
kattyV:
“Přiznávám, obvykle mám raději jemný a jen zlehka naznačený vtip. Ale nemohla jsme si pomoct, tady jsem se hlasitě smála, až mi vhrkly slzy do očí. Co nadělám. Nezbývá, než ohodnotit pěti hvězdičkami.”
Mandragora:
“xxx”
jesssnape:
“...”
l.terka:
“:)”
Casiopea:
“Miluju! Prostě miluju tuhle povídku. Není sice konstantně na pětku, ale opakovaně při ní brečím smíchy. Nemůžu jinak. :)”
Potkanice:
“super”
belldandy:
“Nejsem do toho fanda, ale lhala bych, kdybych tvrdila, že mě to nepobavilo. Je to prostě třeskutý, přehnaný a humpolácký humor, jaký čekám od správného cracku.”
Memorin:
“na to se moc těším”
Adelaine:
“Možná jsem od toho očekávala víc dle komentářů. Zjišťuju, že prostě mám jiný druh humoru a tohle mi přišlo křečovitý a násilně se nutící do srandy za každou cenu. Nic pro mě.”
Jett Alice Black:
“Nasmiala som sa ako nikdy. Ešte, že mám izbu iba pre seba :-D :-D 10 hviezdičiek! :-D :-D”
Tintinka:
“Skvěle jsem se bavila!”
Lanevra:
“Někde to bylo slabší, někde jsem umírala smíchy a musela si dát oddech, ale tak už to u parodií bývá.”
Neferet:
“Tak tohle je skvělá práce. Dlouho jsem se takto nepobavila :-D”
delatrix:
“No prostě úžasná povídka. Nemůžu si ani představit, co se mi zní líbilo. rozhodně je na ní ale poznat proč o Brumbálovy mluví jako o manipulátorovi”
Nerla:
“Pěkné. Prospělo by tomu víc péče, ale jsou tam skvělé momenty a při čtení jsem se usmívala celou dobu.”
Sectumsempra:
“mam opravdu rada parodie a tahle byla skvela :D”
elulinek:
“Tohle byl Tvůj nejgeniálnější nápad, napsat první řadu parodie. Severus a jeho glossy, Brumbál a jeho nápady, Minerva a její úzkosti. Klimatizace a na všech našich srazech opakovaná scéna s Remusem zapnutým v kufru, který skákal po pokoji do tý doby, než na něj spadla lednice a byl v bezvědomí. Ať žijí Tena vložky pro Minervu! Miluju tvoje parodie”
kami:
“Veľmi ma to bavilo. Som rada, že Severus dokázal vždy zabodovať. Malo to vynikajúci vtip i nápad.”
Crystal:
“Pravě jsem umřela smíchy XD”
tina:
“...”
Fleur Tera:
“Jeli sme asi tak rychle, jako myslí Potter při písemce z lektvarů... nemám slov :-)”
GwenLoguir:
“Zoberte si nový balíček vreckoviek.”
sigam:
“...”
Chavelierka:
“všechny parodie od Sary jsou nadité smíchem. Rozhodně si zaslouží varování "nakažlivá zábava" :D”
Aha_Lucia:
“po tretej kapitole ma matka vyhodila z obývačky, pretože nemohla v kľude pozerať film. bavila som sa, 5.”
sandymathews:
“...”
Chantal:
“Musím sdělit, že já parodie moc nemusím. Když už nějakou přečtu, tak musí mít "něco" A tahle sranda v sobě to "něco" má.”
Sargo:
“Nejsem si moc jistá, jestli je to tak vtipné, nebo tak hrozné. Asi obojí :-)) Dojem bohužel kazí nepřehledné stránky a chyby. Na celku je vidět, že autorka sice nové kapitoly zdatně vychrlí, ale patrně už na nich nijak nepracuje. Což je škoda, bylo by to skvělé. Nicméně pochechtávala jsem se celou dobu... :-)”
Pyriel:
“Povedená parodie,, a to dokonce v češtině (chtělo by to opravit chyby, ale šlo to). Krásné jsou paralelní zápisky z deníků :-)) No a Severusův ctitel ;)”
Akkarra:
“Z deníku Rubeuse Hagrida: Letadlo bylo supr. Oříšky byly supr. Letušky jsou supr. Lupin se posral. To hovoří za vše. :)”
ZJTrane:
“Geniálna paródia, Sara Polanská patrí k najlepšie píšucim autorkám paródií. Mala by povinne uvádzať upozornenie pri čítaní nejesť a nepiť hrozí smrť pridusením.”
Rebelka:
“Asi bych dala i pět hvězdiček, kdyby tam těch chyb nebylo tolik. Že to ale člověku protáhne bránici...”
zmije:
“Je to trochu jako silvestrovská zábava - humor za každou cenu.”