Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

On The Last Day of Our World

  • Autor: Sansa
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/DM
  • Rating: NC-17 (17+)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 18
  • Shrnutí: Během školního trestu skončí Harry a Draco zamknutí spolu přes noc v podivném pokoji. Když následující ráno uniknou, zjistí, že jsou sami. Hojnost lásky, strachu a dobrodružství, když bojují o to, aby přežili v prázdném světě.
  • Klíčová slova: dobrodružné

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Nápad zajímavý, i to vysvětlení se mi líbí, ale vůbec se mi nezdálo, co z toho autorka udělala. Zaprvé Harry, který se nestará o své přátele a nemá záchranářský komplex a nemá vůbec žádnou soudnost, neboť jako vyčerpaný jde dobrovolně proti Voldymu, když zrovna v tu chvíli nemusí, není pro mě Harry. A také si nemyslím, že by se dalo bez ztráty rozumu žít pět let v úplně prázdném světě bez nikoho.”
Zuzi:
“Dočteno”
Victoria:
“Musím přečíst”
Crystal:
“Jsem neskutečně ráda, že jsem si to konečně dočetla. Moc se mi to líbilo. A bylo to velmi dojemné, brčela jsem jako... no, prostě jsem brečela.”
Ivet:
“85 tisíc slov za jeden večer, přečtené pomocí Google překladače. Rozhodně toho nelituji. :)”
Pyriel:
“To je přímo sci-fi zahájení - jediní dva lidé v jinak naprosto prázdném světě. Dost jsem přeskakovala, prostě mě ten vztah nedokázal zaujmout, ale byla jsem rozhodně zvědavá na zápletku, co a proč se stalo. Ale vysvětlení, když se vrátili, mi přišlo skoro pitomé. Už to vypadalo sotva na dvě hvězdičky, ale to, co se stalo po jejich návratu, ve mě vyvolalo přímo vlny vzteku, fakt. No a pak jsem brečela jak želva. Takže za ty silné emoce dávám tři. Kdo máte rádi pár HP/DM, můžete ještě přidat ;)”