Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Černá není jen znamením smrti

  • Autor: Lilithka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Severus Snape
  • Rating: +15
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Povídka o nečekané lásce, překážkách, snad i překvapeních. Ono je totiž velice zvláštní, co všechno může skrývat jedno srdce, co může skrývat a co umí ukázat. Pokud najdeme lásku...
  • Klíčová slova: melancholie, psychologie, slash, temné

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“.”
Benny:
“Je mi do pláče...merlinžel kvůli toho jaká jsem mrcha.Nic jsem necitila.”
belldandy:
“Ano, hodně souhlasím s tím, že teprve s druhou části se mi tahle povídka začala jevit jako něco zajímavého. Tato část - to jsou pro mne jen takové střípky, ze kterých mám problém ve své hlavě vůbec složit příběh, natož abych mu dokázala naplno věřit. Druhou část jsem vnímala jako souvislejší, srozumitelnější, něco dovysvětlující, nabízející nový pohled na věc. Vnímám ji jako nadstavbu, která táhne celý příběh výš. / Ovšem s tím, že sama pocitově hodnotím celý příběh na 3/4 (nebo možná 3, 75). Doznávám, že je klidně možné, že kdybych byla na snaco, dokážu vše prožívat intenzivněji a mé dojmy se promítnou do vyššího čiselného hodnocení. / Nicméně v tuhle chvíli dám tady trojku, protože čtyřku si shovám pro druhý díl. To se myslím kryje velmi přesně s tím, jak jsem to při (zatím prvním) čtení cítila.”
Adelaine:
“Samotný tenhle díl mě vůbec neuchvátil, spíš mě nebavil, nicméně dohromady s pokračováním je to skvělé dílo. Hodnotím dohromady 4/5”
Mrmla:
“..”
René.K.:
“Nepřesvědčilo mě to, vůbec mě to nepřesvědčilo...”
Sectumsempra:
“prvni dil se mi - bez znalosti druheho - jevi jako slaboducha brecka. Nicmene, pote, co jsem precetla druhy a znova se vratila k tomuto... jo, ma to neco do sebe. P. S. tohle je jedna z povidek, u kterych si rikam, zda je "jen" vyplodem autorciny fantazie, nebo ma zaklad v realite..”
kami:
“Mám z toho tak trochu rozpačité pocity. Nejako to na mňa nepôsobilo. Ale tento pár mám rada, spracovanie cez prvú osobu je zaujímavé a celkom trefné, vzhľadom na danú tému.”
Victoria:
“Chystám se na to”
Akkarra:
“Chce se mi brečet.”
Memorin:
“Co se stane, když vezmete do ruky polámanou duši a stisknete? Nevěřím, že by Draco oslovoval Severuse miláčku, v kmyšlenkách ano, ale v dopise... snad jednou by si dovolil... 4, 5”