Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Červené jablko

  • Autor: Jo31891
  • Překladatel: ravenablue
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Zakladatelé, Ron a někteří další
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jabloň, která roste na ostrůvku Bradavického jezera, plodí jedno jediné jablko za den. Legenda praví, že kdo ho utrhne a daruje osobě, kterou miluje, obdivuje a váží si jí, tak jeho city budou opětovány. Kdo bude chtít toto jablko získat?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“Jiné než co jsem dosud četla... trochu sladké a do kýčovita, ale moc.”
Abel-Moony:
“...”
kami:
“...”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“..s tema povidkama o jabkach se roztrhl pytel:)”
mariaa:
“...”
Nerla:
“Určitě je tu Ron sympaťák, ale je to na úkor věrnosti charakteru v kánonu. Rozuzlení mě trochu zklamalo, stupňování napětí a zvědavosti je tu neúměrné pointě. Obecně se mi asi nejvíc líbil rámec celé povídky, byť byl hodně očekávatelný.”
delatrix:
“Tohle není nic moc. Byla jsem nedočkavá komu chce dát Ron to jablko, ale nestálo to zato ani číst.”
finde:
“netradiční slash pár vuzlující povídce”
Akkarra:
“Takovýhle pairing jsem opravdu nečekala. :) Ale Ron tady byl opravdu jiný než v jiných povídkách - nepociťovala jsem permanentní touhu ho zabít, umučit...atd. :)”
Rastamama:
“Moc hezká povídka a velmi dobrý překlad. Ron je tu neobyčejný a v týhle povídce jsem si ho zamilovala. Nebylo by naškodu, kdyby překladatelka také přeložila další povídky, které se k tomuto příběhu vztahují.;)”
Lilithka:
“Dobrý nápad, ale patrně si už zítra nevzpomenu...”
zmije:
“Taková mile neobvyklá povídečka s mile neobvyklým Ronem.”