Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Harry Potter & the Azkaban Parody

  • Autor: Fangalla Marie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, AB, RL, HG, RW
  • Rating: M (16+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2006-04-22
  • Počet kapitol: 20
  • Shrnutí: Azkabanská povídka. Poté, co jsem přečetla tolik azkabanských povídek, jsem se rozhodla napsat svou vlastní parodii. Tahle je o tom, jak všichni požadují, aby jim Harry odpustil, že ho zradili, aniž by ho o to skutečně poprosili. Jde mi o humor víc než o cokoliv jiného.
  • Klíčová slova: Harry neprávem v Azkabanu, Azkaban, humor, bashing Brumbála, bashing Rona, bashing Hermiony

Hodnocení čtenářů:

Pyriel:
“Základem této povídky je, že všichni tvrdí, že jim Harry musí odpustit, aby se dokázal vyrovnat s minulostí. Ale, jak se zdá, nikoho nenapadlo ho o odpuštění poprosit. Harry je - zákonem - přinucen chodit do Bradavic, a tak se rozhodne, že toho řádně využije, navíc si na pomoc vezme právníka. Koneckonců, když zákon říká, že musí být v Bradavicích, tak ho nemůžou vyloučit, ani kdyby tančil nahý na stole učitelů ve Velké síni (tedy ne že by zrovna tohle dělal, i když možná jenom proto, že ho to nenapadlo ;)) Na začátku to bylo hodně zábavné, na čtyři hvězdičky. Ale ke konci to začalo tak nějak.. být rozplizlé. Harry se začal plácat v citech (nic proti tomu, ale tady mi to nesedlo), takže je to tak 3-4. Autorka to dovedla hodně daleko a upřímně, ani mi na konci nevadilo, že to není dokončené. Možná si někdy přečtu tu první (větší ;) polovinu, ale na čtyři hvězdy to prostě necítím.”