Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Tak copak nás trápí?

  • Autor: Lord Roderik Galant
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: pan veterinář, Lví král a jiní
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Autor napsal: Jeden přišel na svět proto, aby ho zkrášlil svým osobním kouzlem. Druhý proto, aby pečoval o nemocná zvířata. Navzdory očekávání však jejich příběh nebyl černo-bílý. / Povídka má pokračování s názvem Dva druhy sejra.
  • Klíčová slova: psychologické, sex

Hodnocení čtenářů:

terkacarodejka:
“vcelku jsem se chytla na zacatku ale konec jsem se uz musela nutit docitat 2/5”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Já nevím.Vždycky mám problém se do Galantových povídek začíst, ale pak mě to nepustí.Jarvo.Obsese někým koho nikdy nemohu mít a přesto o něm přemyšlím x let.Není to obsese a idealizování své modly?Ne, chápu ho a zároveň ne.Hodnocení..sakra.Tak pět.”
Slovanka:
“První díl byl úžasný svou tajemnou atmosférou a neuvěřitelným umem autora, a to říct věc obyčejnou naprosto neobyčejným způsobem. V dalších dílech jsem se ale ztrácela a nějak se to zcela přesunulo ze zamilované do sexuální četby.Ta je taky pěkná, ale vedle veterináře a roztomilých pejsků vypadala až moc šukózně.”
Casiopea:
“Čtenářský orgasmus; jiné označení pro to nemám. Nedokážu ze sebe vydolovat nic přiměřeně výstižného. Takovému stylu psaní by zkrátka slušela vůně tiskařské černi. Myslím, že se budu vracet i kvůli "pouhému" pomazlení se slovy. A taky si to chci přečíst nahlas, opravdu. Neslyšet ty obraty jen ve své hlavě, ale i ušima. Pět bodů je málo.”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
belldandy:
“Naháči a chlupáči pro mě měli díky svému nekonvenčnímu námětu trrochu větší náboj, ale to jsem si vynahradila v druhém díle. Nemám srdce tomu dát cokoli horšího.”
shadow:
“...”
Victoria:
“Není to můj typ, ale toto mě naprosto uchvátilo (hlavně pokračování). Hlavně se mi líbí autorovo slovíčkaření”
sigam:
“...”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“No comment....”
marwin:
“Je to vskutku nepopsatelný čtenářský zážitek. Prožívala jsem to od začátku, až do samého konce - Jarvo, Lví Král a Pulp, tvoří neskutečně skutečnou trojici, která si musí získat snad téměř každého. Lord Roderik Galant překrásně pracuje se slovy, hraje si s popisem i těch nejobyčejnějších situací tak dokonale, že mi nezbylo než žasnout a lapat po dechu. Jsem ráda, že jsem si mohla tenhle bravurní příběh přečíst - je to skvost!”
Purple Haze:
“Mistr Slova v akci. Tenhle hluboký, mnohdy sžíravý, mnohdy vtipný, mnohdy rajcovní příběh ve mně zanechal tolik, že už navždy budu k autorovi zbožně vzhlížet. Myslím, že je to jeden z nejtalentovanějších lidí na povídkářských serverech.”