Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Můj

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Pokračování povídky Vlažný // Pokračování - poslední díl - má název Z temnoty.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

kripolik:
“Měla jsem z ní lepší pocit než z prvního dílu. I když mi přijde celkem šílené že by mohl být Severus až tak nejistý.”
Cora:
“...”
jesssnape:
“jedna z mých oblíbených =)”
Tina_tt:
“...”
Adelaine:
“Z celé téhle série, se mi tahle část líbila nejvíc. 3/4”
Benny:
“První polovina mě neskutečně bavila, ten Severusův vnitřní monolog.Minerva a její přednáška o citech.Pak přišla nuda v podobě zaporáku, kterým jsem až tak moc nevěřila jejich pohnutky.A konec, no , uplně jsem se nenudila.Ale ztratilo to ty pověstné koule.3-4”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“ke sve uchvatnosti nepotrebuje tato povidka ani predchozi a ani nasledujici dil (coz muzu napsat z pohledu cloveka, ktery si kdysi omylem precetl tento dil jako prvni ze vsech tri...)”
Sargo:
“Ja to nechapu. Jak v necem takovem ti dva dokazi pusobit tak verohodne? :-))”
delatrix:
“Jedná se hodně psychologickou povídku asi tak až do poloviny. Potom je to napsaný celkem klasicky ke druhu děje”
belldandy:
“-”
patolozka:
“Skvělé povídky, všechny tři...”
sandymathews:
“opravdu krásně napsané, perfektně realistické pocity”
ZJTrane:
“Všetky tri diely "Vlažný", "Můj" a aj záver "Z temnoty" sú krásne napísané.”
Dark Angel:
“Oba díly jsou naprostý skvost.”
Akkarra:
“Krásná povídka o tom, jak se Severus a Remus učí žít spolu a vedle sebe.”
SinamLlumi:
“Výborně napsaná povídka, které podle mě škodí neustálé srovnávání s prvním dílem. Skvěle zpracované vztahy, charakterizace postav, čtivý vypravěčský styl... prostě vysoce nadprůměrné dílko. PS: Já osobně jsem ještě nepotkala Snupin povídku, která by měla stejný náboj jako Lukewarm/Vlažný. S.L.”
Mandragora:
“Pokračovaná k povídce Vlažný. Nebylo to špatné - vztah SS/RM z pohledu SS, který si není jistý ničím ani sám sebou. Ale nemá to ten náboj co první povídka, bohužel.”