Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The heart's desire

  • Autor: ZairaAlbereo
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry, Sirius, Remus, Brumbál, Weasleyovi, Lucius Malfoy
  • Rating: T
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 18
  • Shrnutí: Pokračování povídky The promise. Sirius uprchl z Azkabanu a vzal s sebou Harryho. Byli nalezeni. Teď ho čeká soud. Může dokázat svoji nevinu? Bude Harry v bezpečí, když se temné síly daly do pohybu? Mohou se Sirius a Remus usmířit? A bude touha jejich srdce naplněna? Sirius musí nejen obhájit svoji nevinu před soudem, ale i vyrovnat se se svou minulostí. Harry se snaží vyrovnat se s novou rodinou. Remus pomáhá přimět Siriuse k rozumu a Brumbál přesvědčuje soud, že se před lety mýlil. Povídka, v níž cesta k Siriusově očištění není vůbec jednoduchá a Veritaserum všechno neřeší.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
Mandragora:
“k přečtení”
Lianne:
“Na docela dobrou povídku navazuje ještě mnohem lepší pokračování. Na pozadí dramatickího soudního procesu se tu naprosto nádherně rozvíjí vztah Siriuse, Remuse a Harryho. Úžasná je i postava Luciuse Malfoye a všech Weasleyů. Několik kapitol jsem obrečela. Autorka si tu události z knížek (včetně vlkodlačího incidentu) vykládá po svém, což může někoho vyvést z míry, ale mě to po všech těch ubohých týraných Snapech nejrůznějších jiných fanfiction nevadilo. Příběh je hodně silný, zatím nedokončený, ale autorka poměrně pravidelně vkládá další kapitoly. Velmi se mi líbí.”