Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Hvězdy tvých očí

  • Autor: Vraní oko
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová/DracoMalfoy, Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Hermiona je během války unesena a stane se Dracovou hračkou.
  • Klíčová slova: hurt/comfort , dramione

Hodnocení čtenářů:

Walli1313:
“.”
Nel-ly:
“...”
Lucie:
“Neobvyklá, zajímavá povídka, zaujme a utkví v hlavě. Doporučuji těm co nemají rádi tuny cukru.... Rozhodně stojí za přečtení.”
Tiany:
“Wow.”
Ostravanka:
“q”
leporelo:
“kratke dielko, mam rada dlhe pribehy, ale tu by som nepridala uz ani pismenko...a ten zaver...mnamka, ktora nechava mnoho na citatelovi a to je len dobre...”
Keiko.kei:
“Ano byla to zvláštní povídka, ale zase tak moc mě neuchvátila...”
Mysty15:
“-”
Nade:
“Měla jsem z toho trochu husí kůži. Vývoj vztahu mezi věznitelem a vězněm. Celkový dopad všech událostí na Hermionin život a další osud. Postoj společnosti a vůbec .... A na závěr očekávání toho, co jistě přijde ...”
Akkarra:
“Když jsou vítězové poražení.”
ZJTrane:
“Jeden z prvých pokladov ff, ktoré som čítala. Neskutočne dojímavo a krásne napísaný príbeh. Občas sa k nemu vrátim a potom mi je znovu tak smutnokrásne.”
Jacomo:
“Drsný příběh zvláštního vztahu, kde se stírá hranice mezi vězněm a věznitelem. Kdo je vlastně vítěz a kdo poražený? A kdo z takového vztahu může vyjít nepoznamenán? Proč si člověk na konci úlevně nevydechne? Proč má pocit, že to nedopadlo dobře? A proč ho to po přečtení nutí filozofovat? Hluboké smeknutí před autorkou s jedinou malou výtkou za příliš pasivního Severuse.”