Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Ta Touha!

  • Autor: Allishka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus se trápí. Touží po Harrym, ale ví, že je to zakázáno a dá výpověď. Má to být romantická povídka.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“ne, ne, ne...”
kami:
“Nadpis ma dokonale odradil, ale na druhú stranu aj riadne rozosmial. :D”
Benny:
“No potěš koště!Ne, Nimbus nemám na mysli:D Sama autorka se pod povídkou vyjádřila, že chtěla napsat jiného Severuse než na jakého jsme zvyklí.Tak jak ho některé čtenářky vidí:romantického.Tak za sebe tvrdím, že jsem ho v životě takto nevnímala a vnímat nebudu(pokud rána do hlavy nezmění mou osobnost)Alespoň za ty hezké postelové úryvky za 1.”
delatrix:
“V téhle povídce se Snape chová jak vystrašenej králík. Není to zas až tak dobrá povídka jak se zdá.”
Sectumsempra:
“tahle povidka me moc nezaujala...severus se chova jak petilety decko..”
SaraPolanska:
“Ani jsem to nedočetla, skončila jsem někde v půlce - když začal Severus brečet. Tohle se nedá asi ani přečíst najednou bez újmy na zdraví. Mé hodnocení by v tuhle chvíli bylo nulové, ale chci dát šanci a dočíst to. Nemám ráda tuhle ich-formu, špatně se mi čte a nepůsobí na mě uvěřitelně.”
Akkarra:
“Ten pán nemá se Severusem kromě jména nic společného... :(”
Kate Mathews:
“já dávám menší hodnocení proto, že tato povídka mi přijde strašně naivní...Snape se chová jako malý harant, stejně tak jako Harry!”
zmije:
“Povídka o tom, jak /nejen/ Snapeovo IQ zamrzlo na úrovni mateřské školky.”
Mishana:
“Mně se povídka moc líbila. Dobrý děj a rychlý spád.”