Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Harryho nový domov

  • Autor: kbinnz
  • Překladatel: Dobby
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating: T
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 64
  • Shrnutí: Toto je pokračovanie "Harryho prvého trestu" (Harry´s First Detention) a odvoláva sa na udalosti v tomto príbehu. Ak ste to nečítali, tento príbeh vám nemôže veľmi dávať zmysel... Ak ste tento príbeh čítali, potom toto pokračovanie hovorí príbeh o tom, ako Snape splnil úlohy, ktoré mu pridelil Dumbledore. Tento príbeh pokračuje len niekoľko dní po "Harryho prvom treste". Dúfam, že sa z toho tešíte! Originál poviedky nájdete na: http://www.fanfiction.net/s/4437151/1/Harrys_New_Home
  • Klíčová slova: severitus, Severus Snape opatrovník Harryho Pottera

Hodnocení čtenářů:

Flouen:
“...”
Rulie:
“Možná to má vážné chyby, ale já MILUJU Snapa, který se snaží hrát ďábelského zlého netopýra, ačkoliv Harryho chránil až s Mrzimorskou oddaností :D... a jak se ujišťuje, že má hrůzostrašnou auru :D :D bavila jsem se od začátku do konce ...”
Nerla:
“...”
Tintinka:
“No, nějaké vyhrady by byly, souhlasím, že některé věci jsou trochu přehnané nebo nedomyšlené - ale celkově mi povídka velmi líbila a taky z jisté nostalgie - za 5.”
belldandy:
“Napřed pozitiva: Mám ráda tu scénu, ve které Sirius, Arthur a Lucius Malfoy společnými silami odstraní Popletala. A přišlo mi docela zajímavé jak je toto AU vlastně věrné originálu. Je to svým způsobem takové bezbolestné řešení problémů, jež měl Harry v kánonu. Jak by to vše mohlo proběhnout, aby se to nikoho moc nedotklo. - Což je zároveň ten problém, proč si zamilovat příběh, kde nikoho nic moc nebolí a vše se celkem snadno vyřeší ... Ale hlavní problém téhle povídky je Harry a obecně děti. Já si možná prostě neumím zamilovat FF, kde je Harry malý. Mám stálé rozpaky v FF z vykreslováním dětí. Málokdo umí popsat, jak dítě myslí, aby to nebylo prostě jen roztomile infantilní. Vlastně poctivě v tomto směru existují i víc odstaršující případy než tahle fikce, jenže já si vždy představovala, že Harry se chová na svůj věk jako starší a ne naopak jako tady. A Harry je tu příliš důležitou postavou, aby se to dalo snadno přehlédnout. / Asi nejsem cílová skupina. Poctivě se neumím vžít do člověka, který si tohle užívá, i když evidentně se takový najdou. Já děti doma mám a nepříjdou mi roztomilé :), ne takovým způsobem...”
Aha_Lucia:
“kontrast medzi myslením Harryho a Severusa na pozadí otázky Harryho výchovy. Harryho až príliš detské myslenie, čo sa podobá skôr na 6 ročného a nie 11, sa mi čítalo naozaj ťažko a len moja tvrdohlavosť v otázke rozčítanej knihy ma prinútila to dočítať.”
finde:
“skvělá povídka na téma Severus opatrovník Harryho, nepostrádá napětí a humor”
Mandragora:
“xxx”
zmije:
“Malý Harry považuje Severuse za naprosto dokonalého a Severus sám sebe urputně přesvědčuje, že mu na tom příšerném děcku ani za mák nezáleží.”
Colleen:
“Na internetu je spousta povídek, kde ústředním tématem je, že Snape se stane opatrovníkem/adoptuje/je otcem Harryho. Tahle patří mezi moje nejoblíbenější.”
Jacomo:
“Právě to čtu - zatím tu část, co je přeložená do češtiny - a musím se přiznat, že jsem nadšená. Je to AU prvního ročníku (možná i víc, netuším, kam to spěje v dalších AJ kapitolách), s mrzutým a nerudným Severusem, který přece nemůže být milý na toho strašného fracka Harryho a drží ho kolem ramen pochopitelně jen proto, aby neupadl... :-) Harry sám mi dokonce připadá o trošku víc realističtější než v knížce - ve světle toho, čím coby dítě prošel. Místy to chytá za srdíčko, místy za bránici a, i když místy je to přece jen trochu přitažené za vlasy, je to krásný příběh.”
Dobby:
“Po prečítaní jednorázovky Harryho prvý trest som bola nadšená. O to viac ma potešilo, keď som zistila, že táto poviedka má pokračovanie. Netrvalo dlho a spustila som preklad tejto poviedky, na ktorej sa podieľam spoločne s Biggi. Poviedka je opäť popretkávaná vtipnými úvahami profesora elixírov a Harryho detskou naivitou :-)”