Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Svůdný profesor

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Paródia o jednom bláznivom dni v Rockforde - Bradaviciach škriatkom sa do jedla pravdepodobne vyliala celá fľaša elixíru lásky a všetci sa zamilovali do zamračeného profesora Snape-a. // Video: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3229
  • Klíčová slova: humor, parodie

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“:)”
kami:
“Text nie je nič pre mňa, ale keďže nechcem stratiť to perfektné video z dohľadu, dávam tomu 4.”
Salome:
“Zklamalo. Téma (i skvělé video) slibovalo více než několik trapných situací.”
Benny:
“Brumbál a jeho sváděcí technika byla nejlepší;)”
Zuzi:
“hezká parodie”
Basiliscus:
“Tak to mě nezaujalo. Video bylo ohromné. Za to video dávám vyšší hodnocení”
Adelaine:
“Video je geniální, to všem doporučuji. Asi prostě nejsem na takovýhle styl parodií (což je bohužel většina), ale mně to připadalo dost slabý a až na větu: „Severusi, to už je doba ty kluku jeden mastná!“ mi to ani nepřišlo vtipný. Oceňuji ale, že se tam autorka zuby nehty nesnažila protlačit vtipy a humor, takže to nebylo trapný.”
Casiopea:
“Tak jo, občas je to maličko kostrbaté, ALE taková hlína! :D Video jsem si pustila až po dočtení a zemřela jsem podruhé. :D”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“Tak trochu jako problém vidím, že při znalosti dotyčného videa, už povídce tak nějak chybí to správné překvapení. Tak bez předchozí znalosti videa asi 4, s ní spíš jen 3. /Jako skalnímu fanouškovi tvorby Ariel Lindt a Gobuss mi to prostě nedá upozornit, že video můžete hodnotit i zvlášť a to zde: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3229 . :)”
Sectumsempra:
“:D:D opravdu krasna parodie :D”
GwenLoguir:
“Moja...bránica... Zahmlený výhľad...”
Akkarra:
“Mé chlupaté srdce po tobě touží... :D Sára opět nezklamala. :)”
Emily:
“Pustte si to video než začnete číst :)”
Pyriel:
“Popis mi připomněl Pekelnou vášeň. Ale nějak mi chybí souvislosti či zasazení do děje. To by dalo přehlédnout, co se ovšem těžko dá přehlédnout, to je gramatika (vysel na zdi!!!) A střídání přítomného s minulým časem není zrovna povedené.”
SinamLlumi:
“„Severusi, to už je doba ty kluku jeden mastná!“ :))) Nemám co dodat. S.L.”
ZJTrane:
“Sara Polanská skvelá autorka poviedok - fanfiction HP - píše geniálne paródie, jednou z nich je táto ja osobne pri čítaní jej paródíí v rámci vlastnej bezpečnosti odorúčam nepiť, nejesť a sedieť na zemi (hrozí pád zo stoličky, zadusenie jedlom a pitím) To video k tomu je božské :D”