Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zpropadené jasnovidectví

  • Autor: Falkira
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Do Bradavic nastoupí nová profesorka jasnovidectví...
  • Klíčová slova: snarry, sex

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Působí to na mě celkově dosti amatérským způsobem. Nepříliš prokreslené, povrchní, neuvěřitelné jednání postav a hrr závěr, kdy se jde rovnou na věc to za mě zabil kompletně. Možná nebýt těch vnitřních monologů, působilo by to na mě lépe. Každopádně scéna, kdy se Snape snaží Harryho odehnat a jeho následné "zhroucení", se mi opravdu líbila.”
Cora:
“2-3.”
willow:
“***”
jesssnape:
“...”
shadow:
“Přečteno už několikrát. Slabší 4.”
Trinyx01:
“,,,,”
Benny:
“Na zaplacnutí, když čekáte na spoj ideální.”
yoshiko:
“Nejdřív mi bylo seva líto, pak jsem ho měla chuť nakopat do jistých míst a nakonec jsem si mnula ruce jak krásně to všechno vyšlo.”
Basiliscus:
“Na mě takové moc hrr, moc naivní, řekla bych. Když pominu věk a to, že se Harry chová jako malá zamilovaná holčička... Číst se to dalo, ale určitě se k tomu už nevrátím.”
Adelaine:
“Nic moc, ale milé.”
Casiopea:
“Trochu mě mrzel Harryho věk a taky mi tak úplně nesedla ta sexuální scéna. Učitelka jasnovidectví byla zas příliš přímočará. Nicméně, tím zbytkem a těmi pocity, které se z toho valily, jsem byla natolik převálcovaná, že vím skoro jistě, že si to v budoucnu ještě jednou přečtu.”
Mrmla:
“...”
Fleur Tera:
“niet nad všetečného jasnovidca”
delatrix:
“a nakonec ti dva zase k sobě našli cestu”
Sectumsempra:
“tema sice neni dvakrat originalni, na druhou stranu je potesujici precist si povidku, ve ktere nikdo nezprzni severuse a potter neni superhrdina, ze ktereho vsichni kolem padaj na prdel...”
Velká_koule_chaosu:
“Souhlasím, příliš ohrané. Navíc povídka mě po celou dobu nezaujala a nevtáhla do děje. Proto mi trvalo hodnouchvíli než jsem jí přečetla. 2-3*”
belldandy:
“Asi 3 - 4. To bych řekla o více povídkách této autorky.”
ranchan:
“..”
patolozka:
“Pěkná povídka a ten Brumbál ví vždycky všechno, co?”
mariaa:
“...”
beruska:
“X”
sirina:
“...”
Kate Mathews:
“...”
Cvrcinka:
“:)”
Hatake Jane:
“četla jsem to několikrát a ráda se k tomu vracím je to moc pěkná povídka”
Mandragora:
“No nevím, nějak mi to nepadlo do noty. Přišlo mi to takové hodně ohrané a frázovité.”
Akkarra:
“Severus je vážně úžasný a dokonce ani Potter mi tady neleze tak na nervy jako jindy.”
Nade:
“Vtipné, výstižné, vzrušující. Severus je k sežrání a přitom ani není příliš OC”
ravenablue:
“Jedna z mých prvních slashových povídek, co jsem četla ...”