Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Tisíc podob lásky...

  • Autor: Falkira
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Harry a Severus mají potíže se svými Patrony.
  • Klíčová slova: Patronus , snarry

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Asi by se jim ještě dlouho nerozsvítilo, kdyby nebylo těch bubáků :). Délky je vážně, vážně škoda, málo prostoru bylo. Dopřát jim ho víc, byl by tak velký skok asi lépe uvěřitelný. Navíc - jednu větu tázací v 1. části jsem vnímala jako natolik nešťastnou, že se mi otravným způsobem neustále vracela a kazila dojmy až do konce. Mozek si zkrátka jede po svém. 2+.”
KalamityJane:
“Krásný nápad, škoda že to bylo tak rychle vyřešené”
l.terka:
“:)”
KCJerryL:
“..”
Benny:
“..”
Fleur Tera:
“príliš rýchly koniec”
Adelaine:
“Souhlasím s tím, co už bylo řečeno. Nápad velmi dobrý a originální, ale pak uspěchané, nevěrohodné... Konec za hodně málo, ale vyvažuje to dobrý začátek.”
Casiopea:
“Ten nápad mě vážně dostal a strašně se mi líbilo, že byli tentokrát Severus a Harry vlastně rovnocenní. Velmi slušné čtyři hvězdičky. Dnes jsem nějaká emocionální. :D”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“...jedna z mych opravdu oblibenych povidek:)”
belldandy:
“Ten nápad s patrony byl perfektní ! - Ale pak to šlo všechno až moc hopem. Uspěchané... I když co taky čekat od dvoukapitolovky, že? Začátek skoro za pět :), ale konci jsem už vůbec nevěřila. Sorry ...”
Velká_koule_chaosu:
“Zajímavý námět, ale souhlasím, že povídka se strašně uspěchaná a použití veritaséra se mi taky zrovna nezamlouvalo. Dávám 3*. Nevím proč, ale zaujal mě konec povídky(tím myslím ráno "poté"), který se mi líbil nejvíce - takové úsměvné.”
delatrix:
“hjk”
ranchan:
“dobré...”
mariaa:
“Krásné :)... má druhá nejoblíbenější povídka od této autorky...”
patolozka:
“Kouzelné - svět HP a SS se nakonec spojil...”
beruska:
“...”
Kate Mathews:
“Velice zajímavé...”
Cvrcinka:
“krásná povídka.. roztomile jemná... fascinuje mě patronská dvojice jelen-laň..”
Akkarra:
“Moc pěkné. A Hermiona to udělala opravdu moc chytře.”
Nade:
“Další z úžasných povídek od Falkiry. Herniona je pěkně mazaná. :-)”
ravenablue:
“Miluju povídky od Falkiry.”