Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Vanity

  • Autor: Wartcap
  • Překladatel: ria
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 30
  • Shrnutí: Harry Potter ff, se zaměřením na dvojici Hermiona Grangerová/Severus Snape, jinak humor, romance, drama, parodie povídka nejvyšší ratingové kategorie - je tedy určena výhradně pro dospělé. Varování se týká zejména grafických sexuálních scén - povídka má s verzí JKR v tomto směru pramálo společného. Povídka sleduje děj šesté knížky a ta skončila stejně neurčitě. Autorka povídky sice začala psát i pokračování, které by převyprávělo sedmý díl, ale nikdy jej nedokončila a pochybuji, že tak v nejbližší době učiní. Původní link: http://ashwinder.sycophanthex.com/viewstory.php?sid=12541
  • Klíčová slova: Snamione

Hodnocení čtenářů:

Aneri:
“Dobrý den, chtěla bych si povídku přečíst - jak se na ni dostanu? Irena”
Nel-ly:
“Výborně promyšlené, výborně napsané, výborně přeložené... moc dlouhé, spousta logických chyb, chvílema absoutně nesmysly a zbytečnosti a přeslazené. Je škoda dát tomu 3 a zapomenout to ve vodách průměru, ale na 4 to není.”
bwews:
“...”
Ostravanka:
“q”
Lucie:
“Dost dobrá povídka, velmi se mi líbilo propletení povídky s původní knihou konkrétně Princ dvojí krve.”
Nerla:
“Obdivuji každého, kdo dokáže vzít kanonickou verzi příběhu a ve stejné časové linii ji doplnit o vlastní příběh, aniž by tím originální nějak narušil. Ano, tohle je slaďák zralý na návštěvu zubaře, ale je úžasně skvěle napsaný. Precizní sloh, oči po textu kloužou samy, bez chyb. Trojdílná zápletka také není rušivá, osobně považuji za favorita část v minulosti, naopak hodně přitažená mi přišla část s rudými rouchy a vším, k čemu byla určena. A v poslední části návrat do reality kánonu, protože šestý díl nebyl veselý ani trochu... Ano, tahle povídka má ode mě jasné ano.”
mayla:
“:)”
elulinek:
“Vždycky se ráda vrátím k téhle úchvatně napsané povídce . je tam klišé, přiznávám, je, ale je to tak skvěle napsané a perfektně přeložené, že tohle čtu pravidelně nejpozději jednou za půl roku znova a znova. Skvělý sloh, skvělý překlad, skvěle zpracované téma a co víc: je tam skvěle napsaný sex a to já fakt ráda. Deset z pěti.”
Fleur Tera:
“jedna z mojich najobľúbenejších. Prečítaná jedným dychom a rada sa k nej vraciam. Veľmi pútavý dej a skvelo zasadené do deja šiestej knihy.”
Slythoryn:
“Tahle povídka patří k mým nejoblíbenějším. Sice nemám ponětí proč, ale kombinace normální studentky a majitelky prosperující firmy v jednom je fascinující. Taky je obdivuhodné, že autorka dokázala vložit do kánonu i tenhle příběh.”
GwenLoguir:
“:)”
beruska:
“Sice uz jsem to cetla ale skoro si to nepamatuju, takze si to musim osvezit”
Aha_Lucia:
“v poradovníku”
angie77:
“Tahle povídka mě donutila po delší době otevřít šestý díl a důkladně si ho prolistovat, abych si prověřila určité věci. A ono to opravdu sedí... Autorce se podařilo do kánonu napasovat milostný příběh Hermiony a Severuse, aniž by se odchýlila od toho, co je popsáno v knize. Nevěřila bych, že je to v takovém rozsahu možné, a za tohle jí rozhodně patří můj obdiv. Na druhou stranu, i když přijmu myšlenku Severuse bláznivě zamilovaného do své studentky... stejně mi u některých scén připadalo, že oba dva poskytli své mozky na výzkumné účely a nechali se plně ovládat hormony. Třeba když se nechali během jednoho dne přistihnout už podruhé - jednou líbajíce se na bradavické chodbě, podruhé skoro souložíce na dámských záchodcích, nebo tak něco... Celkově toho sexu na mě bylo až moc, ale to je samozřejmě věc názoru.”
SaraPolanska:
“Na povídku jsem slyšela chválu a doporučení, které ke mě přilétlo včera ve tři hodiny odpoledne bylo nesmlouvavé. Chtěla jsem začít číst dnes ráno a vyvarovat se tak nočnímu čtení. Samozřejmě jsem povídce odolala asi do osmi hodin. Četla jsem do tří do rána a teprve když se mi obtiskla klávesnice na čelo jsem musela poslední tři kapitoly nechat na ráno. Jsem unavená, vyčerpaná, ale šťastná. Příběh, který mě zasáhl tak silně, jako dosud máloco...Není přehnaně sladkýt tento příběh (trochu mě mrzí rychlý konec) a před autorkou se skláním, protože tolik detailů a návazností na knihu mě prostě dostalo.”
Kate Mathews:
“...”
Neferet:
“Poněkud delší povídka, ale se skvěle sepsaným nápadem.”
ZJTrane:
“Rozsiahle dielo odohrávajúce sa v Rokford-e z iného uhla pohľadu. Nie každé zlo je také, aké sa zdá. Poviedka končí smrťou Dumbledora a je škoda, že autorka nepokračovala ďalej. Bola by som v siedmom nebi keby sa niekto podujal napísať aj čo sa stalo po tom... Nádherné dielo a nádherný preklad: ria ďakujem za úžasnú prácu”