Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Reunion

  • Autor: Rorschach´s Blot
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, HG, Luna L., Susan Bonesová
  • Rating: M (16+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: Všechno to začalo slezinou bradavického ročníku.
  • Klíčová slova: cestování v čase, drsný ale ne temný Harry, Harry se vrátí v čase, Harry ve Zmijozelu, Hermiona ve Zmijozelu, bláznivé

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
sarin:
““...””
Pyriel:
“Válka už skončila a koná se sraz Harryho spolužáků. Jeho ročník, tzv. "Ztracená třída", do které je zahrnut i ročník nad nimi i pod nimi, byl těžce zdecimován a na srazu se sejdou jen čtyři - Harry, Hermiona, Susan Bonesová a Luna. Hermiona vymyslela plán, jak se vrátit v čase a udělat změny, což by klasický obraceč času neumožnil. Vrací se do doby, kdy je jim asi šest let. A protože se musí nějak zabavit, než nastoupí do Bradavic, věnuje se Harry svému oblíbenému koníčku - vyvražďování Smrtijedů (v prvním životě byl oficiálním hrdinou k pronajmutí - jak se někde objevil nějaký Temný pán, už na něj volali Harryho). Takže když všichni nastupují do Bradavic, je Zmijozelská kolej vylidněná, proto se rozhodnou, že se nechají zařadit tam - koneckonců tam bude mít každý svůj pokoj :-) A likvidace pokračují s úžasnou vynalézavostí, navíc všechny smrti vypadají jako nehody. Naprosto bláznivý a báječný příběh se sociopatickým masovým vrahem a jeho "harémem". Pět hvězdiček, trošku slabší kvůli těm finančím machinacím, které mi přišly trochu nezajímavé, na druhou stranu v jejich důsledku ministr krásně vyjebal s Brumbálem (a za ten výraz se neomlouvám ;)))”