Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Ovocné guličky

  • Autor: Michmak
  • Překladatel: Eggy
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová
  • Rating: pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hermiona se Severusem mají díte... malého chlapce... Hermiona má problémy s výchovou a tak požádá o pomoc svojeho manžela...
  • Klíčová slova: Snamione

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
kami:
“Náhodou, mne sa to kedysi páčilo. Vtedy som mala ale úplne iný vkus.”
GwenLoguir:
“Z jednorázoviek u kizi ma táto najmenej zaujala.”
ZJTrane:
“Zábavná blbina, ale nie je to FF HP”
Aha_Lucia:
“bavila som sa!”
Akkarra:
“No.... To bylo.... Nějak ani nevím co mám napsat. Jsem poněkud na rozpacích. Přišlo mi to neskutečně uhozené, místy poněkud trapné až nechutné (scéna s větou: Použij svůj vlastní penis.) a zasmála jsem se jen párkrát. A to dítě je opravdu neskutečně přiblblé.....”
Mysty15:
“To byla... taková... pitomost.”
Sargo:
“Bavila jsem se výtečně. :-))”
D.J. Orlovský:
“Severus je děsně OOC, ale dobře to bych ještě zkousnul, ale to dítě mi přijde neskutečně přiblblé a nic mě nepřesvědčí o tom, že takhle někdo může učit dítě chodit na záchod. Přijde mi to krajně nerealistické a ani to není moc vtipné.”
Istar Halabába:
“Nelíbí se mi, jak je otec vyděšený z toho, že by se měl ON! podílet na výchově svého syna. A nelíbí se mi Hermiona, která se musela tak snažit, aby dosáhla svého (Stálo jí to vůbec za to?), a také se mi nezdá, že by ona tuhle oblast výchovy odložila na tak pozdě. No vím, jsou jiné země, jiné zvyky, jiné názory, jiné povahy... :) Ale napsané je to docela hezky.”
eggy:
“Když jsem to poprvé četla tak jsem se válela smíchy :) určite se to oplatí prečíst...”