Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Choosing

  • Autor: Kate Maclean
  • Fandom: Profesionálové
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bodie, Doyle, Ann, OFC
  • Rating: Adult
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: láska není fér
  • Klíčová slova: slash, het, angst

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
bedrníka:
“Fantastická povídka. Bodie nádherně trpí a Doyle je na něj hnusnej. Kanonické a skvěle napsané.”
D.J. Orlovský:
“Obvykle se z lenosti dlouhým povídkám vyhýbám, ale u tohohle jsem vytuhl do tři čtvrtě na jednu, protože jsem to prostě musel přečíst.”
Diegina:
“Někomu by se mohla zdát tahle povídka docela depresivní. Svým způsobem homofobní Doyle, kterému byste nejraději jednu vrazili, aby se vzpamatoval, chudák zamilovaný Bodie, z jehož POV je povídka psána, který ale naštěstí z Doyla vyšiluje hlavně v duchu a na venek jedná vzhledem k okolnostem relativně IC. Ann, která se vrátí k Doylovi při první možné příležitosti a klidně kvůli tomu hodí za hlavu svůj současný románek. Cowley, který ví... Ano, nakonec Bodie a Doyle skončí spolu, až na věky, a zdají se být dokonce šťastní. Relativně. Připadá mi ale, že v tomto příběhu není doopravdy vítězů. Vzhledem k celému předchozímu ději konec působí spíš jako naděje, že by B a D mohli mít budoucnost, že se oni tomu snaží opravdu věřit, ale žádný jásot, žádné famfáry, na to si všichni předtím navzájem příliš ublížili. A to je na něm to skvělé, žádný med, žádná idylka. Člověk se s tím snadno ztotožní, působí to místy až děsivě jak ze života. Nakonec mi je nejvíc líto Cowleyho.”