Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Uvízl jsem s TEBOU!

  • Autor: Toxic Doxie
  • Překladatel: LadyF
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová
  • Rating: 13+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Hermiona a Draco spolu uvízli v přístěnku... Po krvi lačnící smetáky a kýble. Děsivá nutkání a dost... zajímavá pokušení. To může vést pouze ke...SRANDĚ! Psáno v dialozích! HrxD! Dámy a pánové, řekněte sbohem klišé!:D Názor prekladatelky LadyF: Co dodat: :D Berte to jen tak na odlehčení a zvednutí nálady, nic hlubokomyslného v tom nehledejte. Jen vás musím varovat, hrozí vám pořádné záchvaty smíchu, takže nečíst v práci, ve škole a v jim podobných institucích.
  • Klíčová slova: Humor

Hodnocení čtenářů:

kami:
“Táto bola vtipná.”
GwenLoguir:
“...”
Peregrin:
“...”
ZJTrane:
“Perfektne som sa zabávala.Preklad od LadyF je skvelý. Koniec nečakaný. Super oddychovka.”
SaraPolanska:
“:-D Něco bylo opravdu k popukání :-)”
beruska:
“Velmi dobra povidka pro zvednuti nalady B-)”
Crystal:
“...”
Kate Mathews:
“...”
Jacomo:
“Fakt jsem se bavila, místy přímo skvěle a poslední kapitola mi přišla skutečně dobrá. V těch předchozích jsem se občas ztrácela v postavách (ačkoli jsou jen dvě!) a myšlenkách (kterých je ovšem na tucty). K překladu: Občasné nesmazané poznámky překladatelky mě spíš ještě pobavily, protože vypovídají o tom, jak s textem pracovala. Musela být lahůdka překládat Dracovo a Hermionino špičkování.”
kometa:
“Přesně, jak napsala Jimmi a já ještě přidávám, že je to dokonalé zimní antidepresivum :-)”
Jimmi:
“K výberu poviedky a prekladu od LadyF nie je čo dodať. 5 kapitol dialógu v uzavretom priestore, hra so slovíčkami, jednoducho lahôdka.”