Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Brko

  • Autor: crazylizzie
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová, Severus Snape, Harry Potter. Lucius Malfoy
  • Rating: M
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 43
  • Shrnutí: Hermiona Grangerová a Draco Malfoy se před závěrečnou bitvou rozhodnou svázat se určitým kouzlem, aby umožnili Harrymu porazit Voldemorta. Harry zvítězí a po 10 letech se začne odvíjet náš příběh - nic totiž není tak jednoznačné, jak se původně mohlo zdát a vynořila se spousta otázek...
  • Klíčová slova: dramione

Hodnocení čtenářů:

Tiany:
“...”
kattyV:
“***”
Lucie:
“Romantický, hořkosladký příběh. Napsaný zvláštním jakoby filmovým stylem. Nabitý emocemi. Zpočátku mi ten styl psaní úplně nesedl, těžko se četl, ale pak jsem si po několika kapitolách zvykla a byla odměněna báječným čtenářským zážitkem. Kousky skládačky do sebe postupně zapadly... Rozhodně stojí za přečtení, jen to asi nejde zhltnout na jeden zátah, chce to čas a pauzy. Skvělý překlad.”
patolozka:
“Pro mě naprosto strhující povídka, ne svým dějem, ale pocity, tím, co bylo za tím vším skryté, a když jsem konečně začala mít přehled o tom, co se skutečně stalo, nastal posun, který se pak utvořil v nádherný závěr. Nazvala bych to příběhem o čtyřech postavách - Hermiona a Draco, Severus, Potter. Člověk si na tento příběh musí najít čas, trpělivost, trochu popřemýšlet, dát si pauzu, ale stojí to za to. A překlad, ten byl úžasný!”
niktoska:
“nejak ma nechytil štýl písania. Námet bol zaujímavý, ale aj tak som to po 3 kapitolách vzdala”
margotka:
“celkem fajn”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“Ne, bohužel. Stejně jako kdysi u Broken - nechytlo mě to, nudí mě to, nic to ve mě nevyvolává. Přečetla jsem 10 kapitol a nic. Jediné, co jsem si byla schopná zapamatovat je, že Grangerová má vlasy, co jí nedrží za ušima... Tohle je něco jako Jirásek - některým se jeho romány líbí, ale já jsem nikdy nedokázala dočíst ani jedinou kapitolu...”
Slythoryn:
“Absolutně dokonalá povídka! Nebyloto žádný hrrr do děje, ale pěkně pozvolna, přirozeně. Smekám”
Peregrin:
“...”
Caira:
“...”
beruska:
“Povidka nabita emocemi, skvely preklad”
Crystal:
“Nějak mě to nechytlo, takže jsem to asi po sedmi kapitolách vzdala.”
ZJTrane:
“Príbeh nádherný bolestný, napísaný akoby plynul, pri jeho čítaní som cítila ako prúdi, ako ma pohlcuje a celý čas som mala zatajený dych. Na konci som si všimla, že už môžem dýchať a prekvapilo ma, že som sa ocitla v realite života. A určite sa k nemu vrátim.”
Aha_Lucia:
“zaujímavo spracovaná myšlienka, ktorej čítanie bolo miestami až ťažké v dôsledku návalu emócií. na koniec som si uľahčene vydýchla a musela som sa usmievať nad záverom poviedky.”
kometa:
“Fantastická povídka psaná hodně neobvyklým stylem. Skvěle vystavěná zápletka, výborná charakteristika postav, napětí až do poslední chvíle. A k tomu všemu skvělý překlad :-)”