Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Víno, víno, víno…

  • Autor: Mandragora
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/ Harry Potter
  • Rating: od 15
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: tragické, obsahuje text lidové písně
  • Klíčová slova: songfic

Hodnocení čtenářů:

willow:
“***”
Benny:
“Dlouho jsem se téhle povídce na Fantasmagoriu vyhýbala.Jednak mne odrazovalo, že se jedná o songfic a také tou lidovou hudbou na které je to celé postaveno.Ovšem čím jsem starší, tím mám víc pochopení pro různé žanry(co ovšem bytostně budu nenávidět je vyumělkovaný popík s debilním textem)Ve výsledku povídka není tak špatná, jak se zde hodnotí.Jen bych uvítala trochu více jí rozvést.”
belldandy:
“To je tak, se songfic-ky mám potíž. Autor songfic-ku riskuje, že se mi netrefí do vkusu nejen svým literárním stylem, ale ještě svým hudebním zaměřením. - Navíc songfic-ky jsou, zřejmě pod vlivem své předlohy, většinou plné sentimentálních emocí a nějak se z nich vytrácí příběh. - I když ani tento zrovna nemiluji, oceňuji na něm, že je jiný než ostatní. Jak ve výběru písně, tak ve stylu v něm cítím ironický odstup a to ho v mých očích činí zajímavým. Já bych řekla, že je to taková hříčka, trochu nespravedlivě zde stavěná na roveň těm nejhorším povídkám.”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“nelibi se mi to... takovy podivny vystek do tmy”
Akkarra:
“Mě asi taky ne... Lidové odrhovačky mě nikdy nebraly.”
assez:
“Asi mi nesedl tento konkrétní songfic.”
Istar Halabába:
“Můj milý ffdeníčku, musím se Ti s něčím svěřit. Tohle je úplně první slash, který jsem četla. Nebudu Ti radši, milý deníčku, vypisovat všechny pocity, které jsem z prvního čtení měla. Myslím, že stačí, když přiznám údiv. Četlo se mi ale dobře. A to i poněkolikáté, jenže poprvé bylo poprvé :)”