Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Sovogramy

  • Autor: mouse
  • Překladatel: ioannina
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Minerva McGonagalová, Albus Brumbál, Zlatoslav Lockhart, Sybila
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Může být pro kouzelníky něco horšího než nuceně strávit víkend v mudlovském světě? Ale ano, samozřejmě. Mít tam s sebou bandu rozjívených studentů. Překlad povídky The Owl Chronicles od mouse.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

finde:
“:D”
bedrníka:
“Smála jsem se nahlas, překlad je geniální. Velké Ď.”
Rulie:
“Nemohla jsem se přestat smát”
Lucie:
“...”
Cora:
“Geniální blbina :-)”
jesssnape:
“normálně bych tomu dala nanejvýš 2, ale zrovna dneska jsem něco takového potřebovala...”
Mandragora:
“xxx”
kami:
“...”
Casiopea:
“Tak dobrých komedií je opravdu málo. Prodloužilo mi to život minimálně o několik hodin. :)”
Mrmla:
“Zasmála jsem se.”
Adelaine:
“Jako komedie výborné.”
Tintinka:
“Jedním slovem - legrace. A dobře napsaná.”
patolozka:
“Moc hezké a vtipné, ač si myslím, že Severus by takto asi nejednal:-) O ostatními jsem nadmíru spokojená.”
Sectumsempra:
“perfektni:D udeluji pet a pul pracky whirlpool, znacky vitezu!”
belldandy:
“-”
tina:
“...”
Fleur Tera:
“pekné, vtipné a nie veľmi dlhé”
GwenLoguir:
“:)”
Neferet:
“Skvěle jsem se pobavila.”
sandymathews:
“=)”
SaraPolanska:
“Četla jsem to už dávno a opravdu pekelně mě to pobavilo :-) Zase si to ráda někdy přečtu. Ve skutečnosti 4, 5, protože hlášky jsou bezkonkurenční :-)) Doporučuji všem, co se chtějí zasmát.”
Lunkvil:
“Tak vtipné to bylo hodně, ale jednání žáků mi přišlo silně OOC.”
Rebelka:
“Jachacha! Přesně tohle jsem o zkouškovém potřebovala :). Pobavilo. Dala bych tak čtyři a půl, ale to už se zaokrouhluje nahoru :).”
Chantal:
“Moc jsem se pobavila. Některé hlášky opravdu stojí za to.”
Akkarra:
“Malfoy, Potter a Weasley pobíhají nazí po parkovišti a pokřikují na sebe obscénnosti! Jedna z nespočtu perliček. Opravdu jsem se zasmála. :)”
Danae:
“Chechtala jsem se, až jsem se za břicho popadala, a přitom jsem se hluboce obdivovala ioanninu překladatelskému umu.”
Lilithka:
“Zasmála jsem se, ale chyběla tomu trocha říznosti.”
Pyriel:
“40 dvanáctiletých děcek a 4 učitelé na školním výletě do města, to samo už říká, že to bude buď horor nebo komedie :-)”