Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Perla

  • Autor: Aveva
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 34
  • Shrnutí: Perla vychází z toho, co jsem psala v Hledání jezera, ale vcelku se dá číst i samostatně. Odehrává se ve čtrnáctém století a byla dopsaná ještě před vydáním HP 6, takže konec nakonec tak docela nesedí, ale co už, přepisovat to kvůli tomu nebudu. Aneb, co se, za jistých okolností, mohlo v minulosti Bradavic stát.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

NymeriaTheElf:
“Dokonalá povídka, ke které jsem se chtěla po letech vrátit, ale nemohu nikde najít funkční odkaz... nevíte někdo, kde bych ji mohla najít / stáhnout?”
Ostravanka:
“q”
kometa:
“Ano, skutečná perla. Příběh, který zvláštně bolí, ale stejně jako Hledání jezera vás uchvátí a nedá vydechnout.”
Jacomo:
“Skutečná PERLA Aveviny tvorby (v žebříčku skutečně jen o malý Chloupkův chloupek za Hledáním jezera). Hluboký příběh, kanonické vazby, zvláštní melancholie v pozadí. Opět silná postava hlavní hrdinky.”
ZJTrane:
“Prečítala som, a... neviem čo napísať, tento príbeh bol tak tvrdý, ako len život môže byť, tvrdý a smutný. Potrvá mi kým na Perlu prestanem myslieť. Tak ako nezabudnem na Helgu a Salazara. Ten príbeh ma neskutočne bolel, ale tu... Neviem či mohla byť Perla šťastná, aj keď mala Nicolasa a dlhý život... Ďakujem za zážitok, skúsim zaspať a nesnívať, lebo by to boli smutné sny.”