Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Hledání jezera

  • Autor: Aveva
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Gryffindor, Godric, Hufflepuf, Helga, Rawenclaw, Rowena, Slytherin, Salazar
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 40
  • Shrnutí: Hrdinek z rodu mary sue není nikdy dost. Tahle je moje první a milovaná (a možná i tak trochu netypická). Ale jak mi prozradila jedna světaznalá sova: Kdo nikdy nenapsal svou mary sue, ten není autor :o) Tak tedy: Toto mé sueovské alter ego se jmenuje Helga, pochází z Mrzimoru a Bradavice by bez ní nepřežily ani první měsíc. Už si vzpomínáte? A abyste se na konci náhodou nedivili, tak bych ráda varovala, že můj výklad minulosti se lehce liší od všeobecně předpokládané historie Bradavických čtyř. A navíc, ó ta hrůza, je psán v osobě první. A pro úplnost musím poznamenat, že celá tahle povídka se kdysi zrodila z osmi slov, která zněla: „a krásná Helga z údolí, kde stojí Mrzimor“ a z nesmírné touhy něco napsat. Byla však dokončena už v roce 2004, nechť tedy laskavý čtenář promine jistou nesrovnalost s fakty uvedenými v HP 6 a HP 7.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
palanda:
“nejhorsi to nebylo”
Fleur Tera:
“nedokážem to dočítať”
Nerla:
“...”
Mrmla:
“ccc”
Babu:
“Taková jemná kráska, vyčnívající z fan fiction. Čtyři pouze proto, že jsem si představovala mnohé věci jinak a neuměla jsem plně přijmout. Tak jako tak, doporučuji přečíst, stojí za to.”
Onnyinka:
“Bradavice už pro mě nikdy nevzniknou jinak”
Victoria:
“...”
Anne:
“Vypadá to celmi zajímavě”
Aha_Lucia:
“rada by som si to prečítala, ale kuriózne mi nejdú načítať žiadne poviedky z potterpovidky.cz :(”
nadin:
“Po prečítaní tejto poviedky si príbeh zakladateľov ani neviem predstaviť inak. Uveriteľné situácie, ktoré si autorka skvele vymyslela, prepletené s detailami s Rowlingovej originálu. Mary Sue? Pri čítaní mi to tak vôbec neprišlo, každý príbeh predsa musí mať svojho hrdinu. Skvelá poviedka! ”
Danae:
“Pro mě bezkonkurenčně nejlepší romantická HPff českých vod. Objevila jsem ji pozdě, ale přece :)”
elmoon:
“moc sa mi to páčilo, neuveritelne krásne, som sa v priebehu smiala aj som nad tým rozmýšľala, na konci to bolo neuveriteľne smutné, doporučujem všetkým ktorí majú radi zakladateľov”
Julie:
“Povídka po jejímž přečtení už nic v HP nebylo stejné jako předtím. Romantika, napětí a trochu jiný pohled na historii založení Bradavic. 4 dávám pouze prooto, že Ave umí psát i líp:-)”
kometa:
“Nejkrásnější a nejsilnější příběh z období Zakladatelů. Měl by si ho snad přečíst každý, než se vůbec do Harryho Pottera pustí ;-) Výborně napsané, silně návykové - číst přestanete až v okamžiku, kdy vám vypoví službu oči nebo počítač.”
Jacomo:
“Pro mne VELMI srdeční záležitost. Ač se sama autorka v úvodu hrdě hlásí k "marysueovskému" alteregu, nic záporného z této kategorie v povídce nenajdete. Je to nádherný příběh o stvoření Bradavic, kanonicky svázaný s 1. až 5. dílem HP. Osobně ho doporučuju za povinnou četbu pro všechny potteromaniaky, protože je v něm vysvětlena spousta tajemství, která JKR jen naznačila. Helga je zde navíc nádherně živou postavou, bytostí, která vystoupila ze stránek Bradavických dějin a vypráví nám svůj příběh plný zoufalé touhy nejen po jezeře.”
ZJTrane:
“Najkrajšia, najdojímavejšia, najzaujímavejšia, najpútavejšia poviedka akú som kedy čítala zo sveta Fanfiction. Ďakujem Aveva”