Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zelená karta

  • Autor: Alane
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Bellatrix Lestrangeová
  • Rating: od 12
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Bellatrix Lestrangeová bilancuje svůj život. Unikne rozsudku smrti? Místo a čas: věznice Azkaban, rok po Voldemortově pádu.
  • Klíčová slova: Azkaban

Hodnocení čtenářů:

kami:
“Uvidíme.”
Sectumsempra:
“no... cteni povidky mi lehce kazila moje fantazie - opravdu si ani pri nejlepsi vuli nedokazu predstavit bellatrix jako domaci putku touzici po manzelovi a detech...”
ZJTrane:
“Tak iné, tak zvláštne... Veľmi sa mi táto poviedka páčila.Nakoniec mi bolo Belatrix ľúto, ale osud sa asi nedá zmeniť, ona jednoducho nedokáže odolať lákaniu nuž škoda. Tak som jej priala šťastný život.”
SinamLlumi:
“Tato ze všech stran vychvalovaná povídka není úplně špatně napsaná. Tedy až na všudypřítomný patos, samozřejmě. O to víc mě mrzí, že k ní musím říct tohle: Základním charakterovým rysem fanatiků je, že nikdy nepochybují. Bellatrix je nejfanatičtější postava z celého HP. Může být něco víc OOC než pochybující Bellatrix, která ve skutečnosti touží po rodinném krbu? Nemluvě o tom, že polidšťovat Bellatrix je zhruba totéž, jako polidšťovat belsenskou bestii (podle které byla IMO zřejmě napsaná). A odsouzení k zavření do klece s mantichorou? Oh, prosím. Takové tresty jsou uvěřitelné pouze a jedině v AU kde Voldemort/dark!Harry vyhraje válku a nastane teror. Taky poměry v Azkabanu jsou popsané přinejmenším netradičně, zneužívání v dětství je snad největší klišé fandomu... a tak bych mohla pokračovat dál a dál. Dočteno jen proto, abych mohla hodnotit opravdu objektivně. S.L.”
Jacomo:
“Vynikající povídka, ne náhodou na jednom z míst v mé soukromé síni slávy. Polidštění Belatrix a nečekané rozuzlení. A Pán much!”
Smrtijedka:
“Určitě jedna z nejoriginálnějších povídek, jakou jsem kdy četla. To rozuzlení je naprosto geniální. Bellatrix má lidštější podobu, na můj vkus někdy až příliš idealistickou, ale budiž, sem se to hodí. Doporučuji”
Istar Halabába:
“Nejhezčí okamžik při čtení byl ten, kdy jsem začala tušit... A jinak - jak jsem žila, co jsem dovolila, aby se stalo; jak bych chtěla žít dál, co si pro sebe přát - takové otázky si neklade nebo není přinucena si klást jen Bellatrix, zvlášť když se ocitne tam, kde nechce být.”
Danae:
“Bella z masa a krve a nečekaná pointa hodná M Night Shyamalana. Jedna z nejoriginálnější azkabanských povídek, co jsem četla.”