Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Prostor mezi elementárními částicemi aneb otevřený dopis Owena Harpera M.D. Russelu T. Davisovi

  • Autor: Julie
  • Fandom: Torchwood
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Owen Harper, Ianto Jones, Jack Harkness
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Skutečný průběh událostí následujících po oněch pěti dnech léta 2009 aneb povídání o tom, jak Ianto z mrtvých vstal a co se dělo dál.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“4/5. Já se napřed musím přiznat, že mi trvalo pár prvních kapitol než jsem se definitivně dovtípila, že tahle povídka má v sobě mít takový lehký parodický podtón. Do značné míry to tam i sedlo, protože (mezi námi) i ten seriál v sobě má takový lehký, ještě o něco nenápadnější, parodický podtón. Pokud ale jde o hodnocení, rozdělila bych si to na tři třetiny. Začátek se mi líbil (zajímavá zápletla, to byl dobrý odpich), prostředek se mi líbil opravdu hodně (nejspíš na všech pět bodů, to cestování vesmírem ve stylu Stopařova průvodce mě totiž moc bavilo) a ten závěr... No, ten měl velmi vtipné momenty, ale jako slashová romance mi připravil i jisté zklamání. Žádná pořádná love story.O_O Přišel mi useknetý a tak nějak nedotáhnutý. Přece Jack měl přijít a pořádně si to s Iantem vyříkat. Nejlépe tak, že spolu skončí v posteli. Což? Nu, takhle to cítím já. Nebýt to fanfiction, mohla by vyjít někde v Ikarii jako pěkná humorná sci-fi povídka. V té jejich výroční anketě (koná se vůbec ještě?) bych pro ni klidně i hlasovala (Aspoň pro ty dvě první části. Poctivě slashový dovětek, který se ovšem nakonec nekonal, by se jim tam stejně nehodil, :D) Každopádně je tohle moc pěkná česká janto povídka s (minimálně pro mě) několika nezapomenutelnými momenty. Třeba tahle Iantova hláška: "Je to takový starý torchwoodový zlozvyk. Smrdí to krchovem, vypadá černě, zavání malérem, ale vymyslel to Jack, takže je všechno OK." Nebo tahle Hartova hláška: "Ono to má vlastní fandom?“ zhrozil se Ianto. „Ještě aby ne. Ale dost mizernej. Veškerý slash ... jsem si musel napsat sám.“ Ovšem mou nejoblíbenější fikcí od Julie zůstává stargatovká "Tabula Rosa" a jsem přesvědčená, že to, že se nese ve vážném duchu s tím hodně souvisí. Druhé místo bych ale téhle už dala. Z mého pohledu platí, že pro AO3 vybrala Julie to nejlepší ze své tvorby.”
Lady Aludnev:
“...”
Ostravanka:
“q”
monika134:
“;-)”
Sargo:
“xxx”
tigy:
“Úžasné, please, please pokračovanie...”
sigam:
“Jednou si to přečtu.”
Rebelka:
“Pro další kapitolu bych vraždila. (A pro možnost spatřit Ianta v harémových kalhotech možná taky :) .)”
Lunkvil:
“Neuvěřitelné se stalo skutkem a povídka je dokončená. A i po těch letech je to stále jedna z mých nejoblíbenějších povídek, která zcela ignoruje moje pravidla, a to že nemám ráda ichformu a nijak zvlášť nemusím slash.”
Danae:
“Povídka, do které se zamiloval i takový nemastný nefanda Torchwoodu jako já. Obsahuje lethální dávku humoru.”
ave:
“Příběh, který má jedinou chybu, ještě pořád není dokončený :o)”