Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Catch a Fallen Star

  • Autor: Rosemary (Tira Nog)
  • Fandom: Profesionálové
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bodie/Doyle
  • Rating: neuvedeno
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: neuvedeno
  • Klíčová slova: hurt/comfort, ztráta paměti, amnézie, znásilnění, mučení, sex

Hodnocení čtenářů:

Julie:
“Velice dlouhá, ale neutahaná povídka. Navzdory tomu, že samotné téma je na napsání dost složité a obzvlášť v takovém rozsahu se dá hodně povorat, se podařilo nejen udržet charaktery postav, ale také nezklouznout do příliš detailních popisů násilností nebo do moc velkých hlubin sentimentu. Mně samotné z čistě subjektivního hlediska vadily dvě věci. Za prvé silně předvídatelný děj a za druhé přemíra postelových scén, které začínají někdy zhruba ve dvou třetinách povídky a docela rychle mě začaly nudit (nicméně, všem, co z nich mají podobný dojem radím vytrvat, konec je moc pěkně akční a povídka jako celek za to rozhodně stojí).”
D.J. Orlovský:
“Přiznám se, že jsem to nečetl poctivě od začátku až do konce, spíš jsem tak šmíroval bedrníce přes rameno, ale pak jsem si zbytek pořádně přečetl a líbí se mi, když Bodie vypráví o tom, jaký byl mezi žoldáky, jak nebyl o moc lepší než ostatní.”
bedrníka:
“Asi nejdelší profíkovská povídka, co jsem četla (250 stránek). Doyle v ní přijde o paměť, mimo jiné, a Bodie ho nejdřív zachrání a pak se o něj krásně stará. ”