Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Měsíc v jiném světě

  • Autor: neznámý génius
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál, OC
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka velmi kontrovezní, vyvolávající vlny emocí. Přesto by se dala označit téměř za povinnou četbu.
  • Klíčová slova: mary sue, OOC

Hodnocení čtenářů:

Babu:
“Glosy za 5, povídka sama o sobě za 0. Ale třeba jsem dosud jen nepochopila genialitu tohoto díla. ;)”
Adelaine:
“Nápad by to mělo zajímavý, jenže je to strašný a nevím, jestli tomu ty glosy přidaly nebo spíš ubraly.”
Mrmla:
“Glosy výborný.”
Memorin:
“odradil mě už vzhled stránek, barevné písmo - takhle prostě ne. A fotomontáž byla laskonka do rakve hrůz.”
Anne:
“Sice jsem to nedočetla až do konce, ale i tak se nestačím divit, jak někdo může něco takového napsat... Kopretiny jsou děsivé! Jak to jen ohodnotit?”
ZJTrane:
“Prečítané už dávnejšie. Nebavilo ma to.”
SaraPolanska:
“:-D Ano, četla jsem kdysi dávno. Co říct jiného, že je to skutečný skvost. :-D Sláva se holt dá vždy získat dvěma způsoby. :-)”
Aha_Lucia:
“viete, ten stav, keď sa pozeráte na monitor, ústa mierne pootvorené a v hlave vám behá myšlienka "wtf?"..tak ten stav mi navádza táto poviedka”
Sargo:
“Fascinující. :-D”
zmije:
“No blboučký to teda je. Komentáře v textu mě sice pobavily, ale stejně jsem to nedokázala dočíst do konce.”
SinamLlumi:
“Ujde to. Bohužel, Mozkomorky nemají ponětí o etiketě sporkingu, takže místy jejich komentáře vyznívají stejně trapně jako původní povídka, což mi neustále kazilo požitek ze čtení. Taky věčné osobní útoky proti autorům, donekonečna omílané stejné vtipy a všudypřítomná samochvála rychle omrzí. 3 body dávám hlavně za snahu.... a za super spork některých jiných povídek (zvláště za Nepřítele :)). S.L.”
Akkarra:
“18:42 - Tak se do toho dám. 19:00 - Asi budu zvracet. 20:03 - Budu plakat. 20:10 - Jdu si nalít panáka - tohle za střízliva nedám. 20:15 - Jeden panák nestačí - chce to minimálně lahev. 20:25 - Je třeba zabít Kristýnku..... 20:28 - Potřeba vraždit ROSTE!!!!!! 20:40 - Ne, ne, NE - tohle se neděje..... 20:45 - Zastřelte mě někdo! Tohle se prostě nedá. To je taková hovadina.... :) Tý trapnosti a debilitě, co je jich v každým slově kopec, se prostě musím smát. :) ”
Purple Haze:
“Ano, "Měsíc v jináči", povídka tak blbá, až je skoro geniální. Ovšem ne sama o sobě. To, co mě pobavilo, byly hlavně glosy v textu. Kdyby se vyhlašovalo něco jako FF hvězdná pěchota, tenhle autor/tahle autorka by natuty vyhrál(a). Ty čtyři body nedávám za kvality onoho "díla" (kdybych měl hodnotit samotnou povídku, bylo by to tak mínus dvě), ale za to, že jsem se tak dobře pobavil.”
Lunkvil:
“Povídka, u které je velmi těžké rozhodnout kolik procent jí přidělit.”