Přehled překladů - Theo

Squick

Odkaz | Autor: Nostrademons | Překladatel: Theo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: VAROVÁNÍ:Nečtěte pokud nemáte silný žaludek a srdce.Povídka obsahuje;incest,úmrtí hlavní postavy a výkonou vrtačku.Dále detailní popisy a zločiny proti lidskosti a přírodě.
Klíčová slova: Incest, smrt postavy, vrtačka

SallomkaP:
“Čo toto sakra je??!!!”
Adelaine:
“Ok, já znechucená teda byla. Ale asi prostě mi to jinak nic neříká a čistě subjektivně se mi to prostě hodně nelíbilo. Asi vzhledem k tomu, že jedničku jsem dala lepším dílům, tak asi nechám 0.”
Lanevra:
“Myslím, že ti kteří to zařadili do nejhorší ff spíš nahlíželi na obsah než na sloh nebo spíš na něj nenahlíželi vůbec. Takovou ff bych já za nejhorší neoznačila a tuhle bych taky za nejhorší neoznačila. Je to sice téma okopírované tuším z některého dílu Nekroskopu, ale... neurazí, neznechutí (mě) ani nevzruší, napsané průměrně, originál jsem neluštila.”
Akkarra:
“A? To mě to mělo znechutit, nebo šokovat nebo co? Jeden by řekl že spojení ošklivé smrti, fekálu a porna bude funguvat - a rozhodně by to fungovat mohlo. Kdyby se to umělo napsat. Upřímně si myslím, že tohle je námět spíš pro autory jako jsou Clive Barker nebo Peter Crowther, než pro autory FF... /// Lana: Svým způsobem máš pravdu. Ten sloh není špatný, ale naprosto mi nekoresponduje s obsahem. Já jsem prostě už moc zmlsaná z různých antologií temné fantastiky a hororu. :)”
Benny:
“Povídka obsadila třetí(!!)místo nejhorší ff za rok 2009.Proč jí sem dávám?Alespoň si rozšiříte podvědomí o tom, že na světě existují větší zvrhlíci než jste vy sami.Po tomhle jsem si uvědomila, že sexuologa nepotřebuji.A pokud vás toto vzrušuje, prosím našťivte ho.Hodnotím za 2body a to jen jako poklonu překladatelce.Díky, Theo.”