Přehled překladů - Sirina

Dark Gifts

Odkaz | Autor: lazycrazykitten | Překladatel: Sirina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/LV, LM/SB/RL | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 29
Shrnutí: Harry Potter byl ukraden ze zápraží čísla 4. Co Lucius považuje za dar? předklad: http://sirininokralovstvi.blogspot.cz
Klíčová slova: Harry Voldemortovou hračkou, Harry manželem Voldemorta, Mpreg, manipulativní Brumbál


Duet

Odkaz | Autor: LinW | Překladatel: Sirina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/LM | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Všechno to začalo jednou fotografií. Kdo by řekl, co taková věc může způsobit?!
Klíčová slova: mpreg

Vai:
“...”
Temna0Maky:
“Úžasný příběh, který se mi moc líbil:)”
lia:
“:)”
jesssnape:
“to zas bylo něco...”
Akae21:
“...”
Sectumsempra:
“....”
Benny:
“Tedy to je zase jednou veledílo..bod dám za překlad.I když to stylisticky stalo za exkrement, oceňuji že si s tím překladatelka dala práci.”
Sargo:
“Myslím, že jsem ztratila sil ve chvíli, kdy - SPOILER - vyšlo najevo, že nebohý Harry z přístěnku něco pochytil na piano, když pozoroval, patrně ultra dlouhým okem, Dudleyho (!) lekce, ačkoli na něj nesměl sáhnout...”
Akkarra:
“Za co?! Merline, za co! Když pominu povídku jako takovou - kde se autorka buď pořádně majzla do hlavy nebo požila jisté halucinogení látky - tak by mě zajímalo, jestli překladatelka umí česky, protože takové patvary jako jsou tady, jsem už dlouho neviděla.”
Mrmla:
“Ne.”
shadow:
“Jednou a dost. Edit: Snižuji na 1 bod.”
belldandy:
“Vážně jsem se snažila k tomuhle najít vztah. Zkusit si představit, jaké by mi to přišlo, kdybych byla nakloněná tomuhle páru. Jenže je to těžké. - Nevadí mi, když má Lucius rasistické kecy, ale že mu je Harry žere? Vždycky, když se v FF řeší, zda je někdo moták nebo mudla, mám z toho podivné pocity. A s trochou přemýšlení o genealogii, všechny tyhle příbuzenské teorie nedávají nikdy smysl. Stejně jsme skoro všichni příbuzní se skoro všema aneb, jak říkával můj učitel: "Nejde o to, kdo je Bořivojův potomek, ale jen o to, kdo to může dokázat". :) - Na druhou stranu se mi také těžko věří v Luciuse, který má pochybnosti o Voldemortově politice. Pravda, proč by neměl? Tady jsem tomu ovšem nevěřila. :( Do háje, vždyť si autorka vůbec nedala práci objasnit mi kdy, proč a jak se Lucius rozhodl odvrátit od temné strany. Nebo odkdy přesně Lucius věděl, že je Snape špeh? - A hlavně celá ta záležitost se vznikem jejich vztahu nebyla moc přesvědčivá. Uznávám, že přesvědčit někoho o Harrylu musí být docela umění. :) - Přesto jsem si nakonec našla něco málo, co se mi tu líbilo. Aspoň jsem dokázala uvěřit v Luciuse, který říká "Můj". :) PS: Já tak nesnáším nákupy oblečení. A ještě si mám číst o tom, jak na ně chodí chlapy. :) Ach, ne ... Ráda bych si přečetla od autorky nějakou tu oceněnou věc, snad bych si vylepšila chuť a své mínění o ní.”
mariaa:
“Ne-e...”
patolozka:
“Zajímavá povídka, ale málo popisná a zkratkovitá. Asi jsem tomuto páru tak úplně neuvěřila...”
ZJTrane:
“Ako zábava na večer bola fajn, ale už sa k nej nevrátim.”
sandymathews:
“opravdu zajímavá xD”
sirina:
“For finde: Nic jsem si nerozdělila. http://hp.adultfanfiction.net/story.php?no=544208334 Pokud se podíváš, tak uvidíš, že jsem to překládala přesně, jak to bylo.....”
finde:
“LinW jako autorka HP fanfiction posbírala za svá díla někkolik cen, ikdyž toto není jedno z nich, má něco do sebe. originál má jen jednu kapitolu, kterou si překladatelka rozdělila do sedmi částí.”

Každá příchuť fazolek

Odkaz | Autor: Erin LaCroix | Překladatel: Sirina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Lucius Malfoy, Brumbál, Draco | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lucius používá mnoholičný lektvar a předstírá, že je Draco. Zatímco je v Bradavicích se dozvídá, že Draco je zapletený s Harrym Potterem. Čím víc času ale Lucius tráví s Potterem, tím víc se do chlapce zamilovává. Co je Lucius schopný udělat, aby neztratil Harryho?
Klíčová slova: harrylu, znásilnění, mnoholičný lektvar


Motýl

Odkaz | Autor: Aisling-Siobhan | Překladatel: Sirina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: LM/HP | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2012-07-12 | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Když bylo Harrymu pět let, měl za domácího mazlíčka motýla. Ten motýl se uměl přeměňoval v muže, který žil s Harrym ve sklepení. Ten muž zabil Vernona, když bylo Harrymu osm let. Ten muž byl Smrtijed a učil Harryho jak být srávným čistokrevným dědicem. Vždy Harrymu říkal, že je tak trochu jako housenka a jednoho dne se stane také motýlem. Zařazen do Havraspáru, když začal chodit do Bradavic, se Harry dozvídá, že občas je těžší udržet tajemství, než lhát. Ale mohlo by to být horší: mohl být ve Zmijozelu. Jako kdyby už takhle dost lidí na něj nedívalo zvláštně!
Klíčová slova: harrylu