Přehled překladů - Rocia Mixan

Kouzelné pouto

Odkaz | Autor: DJIN7 | Překladatel: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Osvědčené přísady (Harry+Severus+Voldemortovo zajetí+sexuální magie) smíchány do středně dlouhé a lehce napsané úsměvné jednorázovky, která je tak trochu PWP... i když nakonec možná nepůjde jen o sex :-)
Klíčová slova: snarry, PWP


Lekce pro Harryho

Odkaz | Autor: Remuslives23 | Překladatel: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black, Oliver Wood | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Přeložila Rocia Mixan. Harry potřebuje naléhavou pomoc - a kdo mu může pomoci lépe než Remus a Sirius? Jedná se o 11 kapitol AU povídky odehrávající se po válce, o nenáročný příběh plný explicitně zobrazovaného sexu, ale i lásky. Soustředí se na tři postavy, jejich vztahy a na vykreslení Harryho první větší sexuální zkušenosti s muži.
Klíčová slova: Slash, sex, trojka (HP/RL/SB), poprvé.


Manželství odsouzené ke zkáze

Odkaz | Autor: Steppenwoelfin | Překladatel: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Voldemort, Brumbál | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 47
Shrnutí: Harry právě dokončil sedmý ročník. Voldemort bohužel stále žije a Severus je svolán na pravidelné setkání Smrtijedů. Po přečtení článku o „Nejžádanějším svobodném muži kouzelnického světa" si Voldemort pohrává se zlověstnou myšlenkou Severuse ženatého s Harrym, ale smutně poukazuje na to, že by to bylo kvůli Brumbálovi nemožné. Severus, který je na Brumbálově straně, vypráví řediteli o Voldemortových myšlenkách. K jeho zděšení si Brumbál myslí, že je to perfektní nápad. Koná se napjatý obřad se zuřícím Severusem a stejně zuřícím Harrym. Voldemort je potěšený zvratem událostí a říká Severusovi, že má jeden rok na mučení a zneužívání Harryho v téměř každém směru, v jakém chce, a že nesmí Brumbálovi dovolit, aby to zjistil. Zároveň hledá cestu, jak by Smrtijedi a Voldemort mohli napadnout Bradavice. Po oboustranně traumatickém naplnění jejich manželství se Severusovi a Harrymu všechno zdá velmi temné... Dokud si navzdory všemu neuvědomí, že mají jen jeden druhého...
Klíčová slova: Snarry, nucený sňatek


Méně krutý svět

Odkaz | Autor: Aunt Gytha | Překladatel: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Roky po válce proti Voldemortovi se v pařížském gay klubu setkají dva cizinci a jeden druhému připomenou dávno ztracené sny. Slash, grafická sexuální scéna, hurt/comfort. Citlivý a spíše smutný AU příběh, ale s relativně otevřeným koncem… V AJ na něj autorka nakonec píše pokračování.
Klíčová slova: Snarry, AU

Cora:
“To zas byla jednou krása! Taková chmurně laděná epizoda jednoho večera v Paříži. S nebývale ohleduplným fyzickým kontaktem mezi dvěma životem převálcovanými muži a tísnivým závěrem jako bonus. K téhle povídce bych si teoreticky vytvořit kladný vztah neměla... kdyby ovšem nebyla tak silná, výjimečná, a tak moc nenutila člověka jít a pohladit kohokoliv, kdo je doma zrovna po ruce. V rámci zachování duševního zdraví jsem na ni pro sebe okamžitě sešila sequel, protože jinak by její vyvrcholení stálo tedy pěkně za houby. (Bokem si jen dovolím jednu osobní připomínku - Severus Snape je podle mého názoru přesně ten typ člověka, který by do gay baru nikdy ani nepáchl. Suďte mě.)”
shadow:
“Nesnáším otevřené, nebo špatné konce, takže nemůžu o této povídce říct - jo, to se mi opravdu líbilo. Znovu číst nebudu.”
Gartepka:
“opravdová škoda, že autorka nestihla přidat sequel... takhle mi to akorát přivodilo depresi. Ale rozhodně nelituji přečtení...”
jesssnape:
“...”
lymmet:
“Chci pokračování! A nejlépe se šťastným koncem.”
KalamityJane:
“Proč jsem si neprecetla, ze to ma otevřeny konec?!”
Fleur Tera:
“to vážne kričí o pokračovanie”
Ostravanka:
“q”
T_nule:
“Úžasné!”
Benny:
“Sakra to je tak krásně depresivní, neměla jsem to čist..nenavidím otevřené konce.”
mariaa:
“.”
Akkarra:
“Ne, ne, všechno špatně...”
Mrmla:
“---”
belldandy:
“4/5. Problém jsem měla asi s přechodem od kánonu k fánonu. Ptám se, jak si tihle dva vypěstovali třebas jen ukrývaný vzájemný cit? S tím mi povídka nepomůže. Nicméně doznávám, že jsem propadla jejímu melancholickému kouzlu ... / Vymýšlením svého konce jsem strávila docela dost času. Už jsem si ho dokonce kousek napsala, tohle se mi stalo jen u "Ostré jako sluneční světlo". A to máme zas tu stejnou překladatelku. Z toho vidíš, Rocio, jaký na mě máš vliv.”

Ostré jako sluneční světlo

Odkaz | Autor: Amanuensis | Překladatel: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SB/SS, HP/LM, HG/DM, RL/SB | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Název originálu: As Sharp As Sunlight / Varování: slash, sexuální scény, Mpreg, násilí, znásilnění, smrt postav / Shrnutí: Silně AU příběh na téma, co by se mohlo stát, kdyby Voldemort vyhrál válku. Harry, Sirius, Remus a Hermiona jsou zajati. Voldemort udělá z Harryho a Siriuse hermafrodity a dává je svým věrným následovníkům, aby se stali jejich sexuálními otroky a zplodili s nimi děti. Jde o temný a znepokojivý příběh se spoustou úzkosti, ale přesto končí otevřeně a jistou nadějí...
Klíčová slova: snack, harrylu, nedobrovolný sex, Voldemort vyhrál válku, Mpreg


Pět možností

Odkaz | Autor: Beth H | Překladatel: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pět alternativ, jak by také mohl skončit Harry Potter aneb pět konců pro ty, kdo milují Snarry :-) Humor, parodie, slash, romance. Varování - jen taková maličkost :-)
Klíčová slova: Snarry, alternativní konce


Poprvé je nejhorší

Odkaz | Autor: Diana Williams | Překladatel: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí: Když Voldemort dělá plány zahrnující panickou oběť, musí být přijata drastická opatření... Krátký a s nadsázkou napsaný příběh na oblíbené téma. Přeloženo se svolením autorky.
Klíčová slova: Snarry, poprvé, humor


Sedm dní

Odkaz | Autor: Emily Waters | Překladatel: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 15 + (? poraďte mi někdo) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Název originálu: Seven. / Shrnutí: Být Harryho otrok je lepší než Azkaban. Být Snapeův majitel je pravděpodobně horší... Slash, humor, parodie.
Klíčová slova: parodie


Špatné na tolika úrovních

Odkaz | Autor: Barbarella | Překladatel: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HP, Ron | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí: Ron viděl víc než by měl... Přídatná povídka k "The Boy Who Lived A Bit". Tak trochu PWP.
Klíčová slova: PWP, Snarry, Šmírák Ron