Přehled překladů - Metus

Desiderata

Odkaz | Autor: Stereobone | Překladatel: Metus | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Loki/Tony Stark | Rating: 16+ (možná až 18+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Jedná se o překlad. Shrnutí (stejně jako ostatní info) s dovolením cituji z výše uvedených stránek: Tony neví nic o lásce. Přesvědčil sám sebe, že je to tak nejlepší. Název je z latiny. Jeho překlad znamená "žádané věci".
Klíčová slova:

Temna0Maky:
“...”
mariaa:
“...”
Tiany:
“Jop. Rozhodně palec nahoru. Líbí se mi to a hodně, překlad je opravdu zdařilý, ačkoliv občas mi tam něco nesedí, ale to je jen tím, že jsem zvyklá na něco trochu jiného. Vřele doporučuji.”
Lanevra:
“Hmm, že bych zkusila alespoň překlad po všech těch anglických prasárnách co jsem sem naházela? :-D”
Steeeva:
“skvelá poviedka no až na niektoré pasáže ktoré boli trochu zdĺhavé no zachránili to tie vtipné.”
Křeček:
“v nejbližším čase se do toho chci pustit.. tak uvidíme :)”
Tina_tt:
“t”
Crystal:
“Povídka se mi líbila, ale nesedl mi český překlad - to, že je to psané na pomezí minulého a přítomného času, jsem vážně ochotná číst jen anglicky. Takže jsem si přečetla originál a můj problém byl vyřešen. Celkově velmi pěkná povídka, pořád jsem nějak doufala, že si to řeknou, ale to už by asi bylo OOC, nicméně konec mě dostal :) Velmi pěkné.”
Starvation:
“Skvělá povídka, skvělý překlad! Jedna z nejlepších povídek, na kterou jsem v českém jazyce na ff Avengers narazila (doufám, že časem jich bude přeloženo víc...) :)”
Potkanice:
“...”
belldandy:
“-”
Akkarra:
“Aneb jak Loki naštval Amoru, jak ta se mu za to (ne)pomstila a jak z toho měl Tony těžkou hlavu. ;) Líbilo se mi to, fakt že jo. :)”
Mrmla:
“..”
Sectumsempra:
“nebudu vam lhat - prvni kapitola me nedavno zaujala, takze hlavni duvod, proc to sem vkladam, je ten, abych to priste zase nemusela hodinu hledat... zatim me to bavi:)”