Přehled překladů - Matusska

Skriňa

Odkaz | Autor: Enahma | Překladatel: Matusska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: HP, DD, MM | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Harry si odpykáva trest v žalároch so Snapom. Dostane z elixírov na VČÚ Prekonáva očakávania, profesor ho však nechce vo svojej triede. Harry sa s tým zmieri a rozhodne sa nebojovať. Okolnosti sa ale podozrivo menia a Snape tiež…
Klíčová slova:

Rulie:
“Příliš rychlý děj a skoky v chování”
Lucie:
“...”
Adelaine:
“Naprostý souhlas s Akkarrou”
belldandy:
“Jak už jsem napsala do Šťastných dnů v pekle, nejradši mám pořád od Enahmy "Můj pátek", ale tohle bylo v mých očích od ní asi nejpovedenější sblížení Harryho a Severuse v mimoslashové formě. Jinak je to prostě Enahma, tak se připravte na vyšší dávku melodramatičnosti, pohnutých situací dovedených až do těžko uvěřitelných excesů, ale pokud jde o mne ... přesto je tam místy něco takového, co jednoho jme u srdce. :)”
Zrzka Lenka:
“Detaily už si úplně nepamatuju, ale pozitivní dojem ano - a určitě si to chci ještě někdy přečíst znovu :-)”
Akkarra:
“No... Příběhově dobré, ale na mě jsou postavy příliš OOC. Já prostě nevěřím tomu, že by se Potter jen tak zřekl svého otce i kmotra jen proto, že jeho mozečku docvaklo, že to opravdu byli bastardi první kategorie. A zrovna tak nevěřím tomu, že by Snape prakticky od základu přehodnotil svůj postoj vůči Potterovi, protože mají pár společných zážitků z dětství. Za to jdou u mě body dolů...”
finde:
“Enahma patří k nejlepším autorkám fanfiction, ani zde nezklamala.”