Přehled překladů - Hajmi 2003

A sova jménem Romeo

Odkaz | Autor: Rickey | Překladatel: Hajmi 2003 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Po válce, Draco je chovatelem sov, Harry je bystrozor a sova jménem Romeo je svede dohromady.
Klíčová slova: sovy , drarry


Dostat se tam

Odkaz | Autor: Rickey | Překladatel: Hajmi 2003 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Útok na zámek Malfoyů nebyl to, co se na poprvé zdálo. Hermiona je přidělena jako psycholožka Dracu Malfoyovi. Má za úkol pracovat s ním poté co přežil pokus o sebevraždu.
Klíčová slova: Pokus o sebevraždu, drarry


Hloubky zimy

Odkaz | Autor: Cosmic | Překladatel: Hajmi 2003 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy. | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Čtyři roky po odchodu ze školy, žije Harry sám v mudlovském světě. Opustil magický svět - dokud jednou Draco Malfoy nemá automobilovou nehodu přímo před Harrym a neskončí ochrnutý na kolečkovém křesle.
Klíčová slova: Drarry, kolečkové křeslo


Skryté vzpomínky

Odkaz | Autor: Diana Williams | Překladatel: Hajmi 2003 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape trpí ztrátou paměti, Remus Lupin mu nabídne útočiště.
Klíčová slova: Snupin, ztráta paměti, amnézie


V nesprávném čase

Odkaz | Autor: Cosmic | Překladatel: Hajmi 2003 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy. | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Harry se probudí s bolestí hlavy, ale brzo si uvědomí, že bolest hlavy je ta poslední věc, která by mu měla dělat starosti. Náhle je vržen do světa velmi podobného tomu jeho – přesto velmi odlišného. Vize, Voldemort, lektvary, jedy, legrace, dobrodružství a romance následuje. A jakou roli v tom všem hraje Draco?
Klíčová slova: slash, nasilí


Zakázaný

Odkaz | Autor: The Ruby Month | Překladatel: Hajmi 2003 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Prekvapivé číslo časopisu Playwitch spôsobí Severusovi Snapovi bolestivé pocity z jeho neopätovanej lásky k Harrymu, ale keď od neho Harry žiada ilegálny liečivý elixír, oboch vtiahne do prudkého víru zmierenia s ich výbušnou minulosťou.
Klíčová slova: sex , snarry


Zkrocení Rikiho

Odkaz | Autor: Kira Takenouchi | Překladatel: Hajmi 2003 | Fandom: Ai no kusabi | Jazyk: ČJ | Postavy: Iason Mink/ Riki The Dark | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 63
Shrnutí: Originální název: Taming Riki / Originál: http://kiratakenouchi.weebly.com/taming-riki-series.html. / Obsah: Knižní trilogie na motivy serie Ai no Kusabi od Rieko Yoshihari. Iason Mink je hlavou Syndikátu a Amoianské elity. Když si nejmocnější Tanagurský Blondie vybere nové pet, celý Eos je tou novinkou vzrušený. Jeho volba nepadla na nikoho jiného než na Temného Rikiho. Vůdce známého gangu Bizonů. Mongrela bez jakékoliv úcty k Iasonovu postavení nebo autoritě. Co bude oba stát zkrocení nejznámějšího divokého mladíka Midasu?
Klíčová slova: Otrok, sex


Zraněný

Odkaz | Autor: ReeraTheRed | Překladatel: Hajmi 2003 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Remus Lupin, Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Albus Brumbál | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: AU. Voldemort je mrtvý, je konec. Ale šťastné konce se nestávají automaticky, jak Lupin zjistí se Snapem a Harrym.
Klíčová slova: po válce, pokus o sebevraždu

bedrníka:
“Chudáček šmudlíček Severus, ultimátní hurt/comfort. To, jak prosí Albuse, aby ho nechal v psí podobě, že mu bude dál věrně sloužit, je nezapomenutelná scéna. Fakfikce, ke které jsem se kdysi dávno hodně vracela. (Překlad ovšem trochu kostrbatý.)”
Regi:
“Originální, citlivé a na závěr něco, co mám ráda. Ne úplně jednoznačně a definitivně uzavřený konec. A ještě, líbí se mi, že na to neobvyklé řešení přišel vlastně Hagrid. Není to dokonalé, ale s něčím ve mně to rezonuje.”
jesssnape:
“...”
Benny:
“3/4.Ano, ta zápletka mi příjde zvláštní i přes ty všechny ff, co jsem četla.Ale od osmé kapitoly už jsem to neřešila, když se ze Severuse stal Shadow.Umím si toho nehezkého psa dokonale představit.Líbil se mi i jejich netypický vztah-člověk-pes.Dobře popsané psí chování a Severus se nezapřel ani se čtyřma nohama:) Co mě iritovalo jako v 85%povídek?Idiotský Harry Potter a jako jeho fanynka už to neřeším.Raději.Asi se vrhnu na pokračování.”
kami:
“Skúsim to.”
belldandy:
“4/5. Taková "psí fanfikce". :) Severus lečící se ze svých životních ran a Brumbál a spol zkusí poněkud neobvyklou metodu, jak ho přimět opět důvěřovat lidem ve svém okolí a možná také tak trochu sobě samému. Moc pěkné a vhodné zejména pro ty, kteří mají rádi psi. Teď mi ovšem chybí ten druhý díl, který na závěr slibuje Hajmi 2003, Třebas ho ještě někdy někdo přeloží. :) (Vlastně by to měl být třetí díl, poněvadž už tohle byl druhý. Ale kromě toho, že Severus a Lupin jsou tu k sobě díky předchozímu ději překvapivě přátelští se to nijak zásadně neprojevuje, takže lze číst bez obav ze zmatení.) / Vzkaz pro GwenLoquir: Nevím, jak je to s druhým dílem, ale v dosavadní podobě se tato FF nedá považovat za slash. Lomítko tam zkrátka nepatří. Myslím, že ji zcela bez rizika mohou přečíst i odpůrci tohoto žánru. Dokonce věřím, že by se jim mohla zalíbit. PS: Taky je to moje první FF s náznakem harmony zápletky. :)”
sandymathews:
“...”
ZJTrane:
“Rada by som si prečítala aj pokračovanie. Škoda, že nie je preložené. Nemám rada otvorené konce...”
Mája:
“Nádherná povídka, skvěle přeložená. Škoda, že se děvčata nepustila do pokračování. Doporučuji.”
Akkarra:
“Velmi krásná povídka. Se zvířaty je všechno snazší, než s lidmi - snadněji je pochopíme, snadněji uvěříme... Snadněji odpouštíme... Oceňuji hlavně realističnost v té části povídky, kde jedná o chování a reakce psa :)”
Lilithka:
“Zatím zajímavé čtení, které plně udržuje moji pozornost.”