Výběr povídek podle abecedy

X - mas

Odkaz | Autor: Electra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Ebony Potterová, Draco Malfoy, Claire Nottová-Malfoyová, Harry Potter, Seamus Finnigan, Hermiona Grangerová | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Vánoční atmosféra, dárky a manželské hádky. Draco Malfoy opouští svou milovanou ženu už několik let a útěchu nachází u své nejlepší přítelkyně. Tou, která mu vždy pofouká rány, není nikdo jiný než sestra jeho největšího školního rivala, Ebony Potterová. Co se z téhle motanice vyvine a jak do toho zasáhne samotný Harry Potter?
Klíčová slova: romantika, manželství, hádky, přátelství, humor


X-mas with the Horsepersons

Odkaz | Autor: akabeko | Fandom: Dobrá znamení | Jazyk: fanart | Postavy: Válka, Znečištění, Hlad, Smrt | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Yeaah, Christmas really is a great time for War, Hunger and Pollution, isn't it?
Klíčová slova: Dobrá znamení, komiks, Jezdci z Apokalypsy, Vánoce


XO

Odkaz | Autor: Mirith Griffin | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: John Watson, Sherlock Holmes | Rating: 17+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-05-29 | Počet kapitol: 30
Shrnutí: When Benedict Cumberbatch went on "Top Gear" and said, "There's a load of fan fiction which has me and John Watson floating in space on a bed handcuffed to one another," three people wrote me within an hour to say it sounded a heck of a lot like this. Alternate universe. Almost literally.
Klíčová slova: Johnlock, humor, AU, vesmírná loď, sex, mimozemšťané

Trinyx01:
“...”
Heredhether:
“Tenhle fandom prostě žeru. To takhle předtavitel Sherlocka jednou kvákl něco v televizi a fanynky se toho chytily jako hovno košile a vznikla... tahle perla! Tohle dílko mi na pár dní neskutečně rozveselilo život. Sice obsahuje o pár desítek procent víc péčka, než u svých moučníků obvykle připouštím, ale jak jsem se jednou začetla, nedokázala jsem odtrhnout zrak... je to jako lávová lampa. Už jenom představa toho, jak se John a Sherlock setkají v akvárku na vesmírné lodi coby vzorky živočišného druhu, od nichž se očekává rozmnožování, mi přijde dost zábavná. Jenže ono je tu navíc do detailů vymakaný mimozemský prostředí, emzáci, co jsou současně legrační, zajímaví a stejnou měrou důkladně vymyšlení, a dočkáme se i pár dalších forem života z různých koutů vesmíru, pandy nevyjímaje. Fakt, že jsou tu všechny živé organismy skoro imrvére nadržený jako stepní kozy, jsem vzala s nadhledem a coby součást humorné stránky, takže mě to bavilo a basta. A těším se, jak celé tohle dobrodružství nakonec dopadne, kolikpak ze zúčastněných například povine potomky a kolik budou mít oni potomci končetin... ach, tolik otázek!”

xxx způsobů, jak naštvat Lorda Voldemorta

Odkaz | Autor: Catarine | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lord Voldemort | Rating: pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Chcete spáchat sebevraždu? Tak to si přečtěte soubor těchto drabble, v nichž xxx lidí vymyslelo a následně použilo (často nevědomky) xxx způsobů, jak naštvat Voldemorta. (Těch xxx lidí už bohužel není mezi námi…)
Klíčová slova: drabble, humor, parodie, To je on!, Vyteplené bačkůrky, Kupte deštník, kupte!