Výběr povídek podle abecedy

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Precipice

Odkaz | Autor: True Dawn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Tom R. Jr. | Rating: K+ (9+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: AU. Když pokus Toma Raddlea o vytvoření viteálu selže, musí se rozhodnout, zda pokračovat a pokusit se stát Lordem Voldemortem nebo si zvolit jinou cestu.
Klíčová slova:


Precipitation

Odkaz | Autor: cruisedirector | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Until Snape coaxed it from him, it wasn´t something Lupin had ever thought about whether he´d like.
Klíčová slova: pissing, pwp


Pregnant Snape - Joy of Birth

Odkaz | Autor: ashleyvictoria | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Mpreg neboli mužské těhotenství
Klíčová slova: fanart, mpreg, mužské těhotenství

bedrníka:
“No, bez popisu bych to tipovala spíš na Bellatrix, ale tak to asi bude těma hormonama, zkrásněj vlasy, vyhladí se pleť... :-P”
Akkarra:
“Já nevím - mě to teda nenadchlo. Nevědět že je to Severus, tak vidím jen ošklivou ženskou s chlupatýma nohama. Možná by mě to zaujalo podstatně více, kdyby mu autorka namalovala i penis - to aby bylo jasné, že se jedná o těhotného chlapa... Ale navzdory všem stížnostem uznávám, že to má v sobě něco, z čeho ostatní můžou být na větvi.”
Benny:
“Vysvětlete mi proč komentovat něco co se mi nelibí?Možnost, že muž může být gravidni mně fascinuje.Jasně za ty neoholené nohy je to za 4//EDIT:Kašlu na neoholené nohy, zrovna jsem dočetla 7díl Lanevřina Veritas a zcela nepokrytě se těším, až Sev bude mít takové břiško.//Souhlasím, že do Rickmanovského pojetí Snapea to má daleko.Berte to z nadhledu, že Severus se rozhodl u fotografa(nebo malíře)zaznamenat svůj požehnaný stav.A jestli se rozhodnete pro něco takového až budete gravidní.Nemyslím si, že roztahovat nohy, aby bylo vidět, že máte vagínu.:)”
Memorin:
“ale no tak! Mám ráda slizkého Severa, ael tohle prostě ne. Chlupaté nohy jsou perfekt.”
René.K.:
“Snad žádná slova nemohou vyjádřit míru zamrznutí mých myšlenkových pochodů při prvotním pohledu na toto dílo. Že je někdo schopen toto nakreslit a zůstat psychicky zdráv je pro mně nepochopitelné :D Dvě hvězdy za technické provedení a bujnou fantazii :)”
Sisi:
“Ó Bože. To je choré. Nechápem poviedky mpreg a toto už vôbec nie.”
Sectumsempra:
“dobrotivy Salazare! Ne, to si ze me delate prdel... uaaa, moje oci, moje oci!! Morgano, Merline, Valar, Buddho... uz nikdy nekliknu na neco, kde se bude vyskytovat Snape a mpreg a ani, kdyz to bude mit fakt skvele hodnoceni... (jdu si tise poplakat do kouta... Boze, uz nikdy vic!!) provedeni je fajn, ale tohle jsem nepotrebovala videt, ted to mam furt pred ocima... slovy Kocoura: "To je ta nejsmutnejsi vec, co jsem v zivote videl." Lanerva: obavam se, ze urcite ne :D:D”
Adelaine:
“To je... prostě divný. Popravdě mě to víc fascinuje, než že by se mi to líbilo. Trochu do toho, aby to bylo nejvíc sexy věc, mi vadí jeho gynekomastie, která tam prostě ale asi bejt musí.../ EDIT: Tenhle obrázek mi nedává spát a už jen z toho důvodu zvednu hodnocení, protože žádnej jinej se mi tak nezapsal do mysli. Mně na tom, přiznávám, nejvíc fascinuje vůbec ten nápad, že by Snape šel na něco takovýho pózovat. A pak ta samotná póza dokopy s jeho výrazem...”
Lanevra:
“Nesváděj to na mě! A souhlasím s autorkou, je to nejvíc sexy věc co jsem kdy viděla, včetně těch chlupatých nohou. :-D”
belldandy:
“Já za to nemůžu, to Lanevra! Ta mi to ukázala. Námět je, řekla bych, jasnej squick, nicméně i přes znechucení musíte uznat, že provední nemá chybu. :) / A heleďte - spadá tohle do slahe nebo ne? Nu, s ženskou asi těhotný nebude. / Nicméně autorka prohlašuje, že to je nejvíc vzrušují věc, kterou kdy namalovala. :) / Adelaine: No jo, vždyť bude brzy kojit, to je v těhotentví zkrátka normální. :) /// Nemůžu si pomoct, ale po té, co mě tohle dílko přesvědčilo, jak silné emoce umí vzbuzovat :), musím ještě zvednout hodnocení ... // Doufám, že se zas neshádáme .. :) Memorin, přidávej povídek kolik chceš ... já osobně jsem vysloveně ráda, že to děláš. :) Z druhý strany se mám chuť ptát, jestli lidé hodnotí samotný obrázek nebo jen jeho námět? Já jsem hold přesvědčená, že ten obrázek je dobrý v tom, čím má být. Kdybych byla zlá, tak řeknu, že mě štve, že vyšší hodnocení mají pěkné ale zároveň komforní věci (jako "The Prince's Tale"), ale já zlá být nechci a navíc, je to tak trochu důkaz normálnosti světa, když věci co mají vytáčet a znechutit, vytáčejí a znechucují. :) //L: OK”

Prekliaty ples!

Odkaz | Autor: debjunk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová, HP, RW, | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Prekliaty ples! Kingsley vie, že neznášam podobné záležitosti a napriek tomu ma každý rok núti k účasti na tomto mizernom Ministerskom plese.
Klíčová slova: snamione


Present Company

Odkaz | Autor: Rebelcat | Fandom: Profesionálové | Jazyk: AJ | Postavy: Bodie/Doyle | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova:


Presviedčanie

Odkaz | Autor: Deathofme | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová | Rating: neobmedzené | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: „Nepotrebujem ich,“ zavrčal. „Prečo potom keď čítaš, máš každú knihu nalepenú takmer na nose?“
Klíčová slova: snamione, Severus s okuliarmi


Pretty Woman

Odkaz | Autor: Blanch | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy; SS/RL; SB/CHW | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 68
Shrnutí: Harry pracuje na ministerstvu jako bystrozor a k jeho nemalé radosti s ním pracuje i ten blonďatý arogantní zazobanec, který si žije zhýralým životem. Kamenný oblouk na Odboru záhad byl doposud neprobádaná záhada. Ale i navzdory tomu se Harry rozhodne udělat neuváženost, která mu změní celý život od základů. A aby u toho taky nebyl Malfoy, že?!
Klíčová slova: Drarry


Pride and Prejudice

Odkaz | Autor: Cat Samwise | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: AU - The life of Harry Potter, the schoolteacher, changes abruptly, when a party of rich unmarried men comes to visit his town. Will he be able to win over the man he loves?
Klíčová slova:


Priesečník

Odkaz | Autor: DianaR | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, atď | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Vojna sa skončila. Hermiona je zaľúbená. Snape sa chystá dať výpoveď a začať nový život.
Klíčová slova: snamione


Prime couple

Odkaz | Autor: Womaneko | Fandom: StarTrek | Jazyk: fanart | Postavy: Sarek/Amanda | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Too much love is dangerous. Remember, Cupid's arrow kills Vulcans.
Klíčová slova: sarek, amanda, vulkánec


Princ na zabití

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Loki, Reina, Clint, Natasha, Ironman | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Tak dlouho za svým milým šplháte po Baldiru Modrovousém, až se ucho utrhne. Proč na jeden průšvih plynule nenavázat druhým? Soudnost strčit do police, sbalit ty lepší boty a na Midgardu pár lidem přidělat vrásky. Něco vybuchne, někdo bude utíkat... prostě obvyklé následky Lokiho činů.
Klíčová slova:


Prince of Omens - komiks

Odkaz | Autor: Whiteley Foster | Fandom: Dobrá znamení | Jazyk: fanart | Postavy: Aziraphale/Crowley, Mojžíš, Ramses II | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 51
Shrnutí: It wasn´t difficult for Crowley to slither into the position of "Snake God"... it was Ancient Egypt after all. No, the hard part was figuring out how to handle a relationship with an angel who happened to be living amongst the slaves. Několik posledních kapitol, které nejsou na AO3, je na tumblru: https://whiteleyfoster.tumblr.com/tagged/prince-of-omens Existuje taky fanvid verze: https://www.youtube.com/watch?v=G4ScDK2wnZg
Klíčová slova: komiks, starověký Egypt, bičování


Prince of Omens fanart (Good Omens AU)

Odkaz | Autor: Patoložka | Fandom: Dobrá znamení | Jazyk: fanart | Postavy: Aziraphale, Crowley, Mojžíš | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Dárek pro autorku komiksu Prince of Omens, v němž pojednává o působení Crowleyho a Aziho ve starověkém Egyptě.
Klíčová slova: fanart, hieroglyfy


Prince of the Dark Kingdom

Odkaz | Autor: Mizuni-sama | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, LV | Rating: M (16+) | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-02-26 | Počet kapitol: 121
Shrnutí: Před deseti lety založil Voldemort svoje království. Teď na ně narazí mladý, zmatený kouzelník a vytváří osud. AU. nonTemný Harry, rádce Voldemort
Klíčová slova: AU, Voldemort vyhrál, mocný Harry


Princezna

Odkaz | Autor: Narcisa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Belatrix, Andromeda | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: temné, drabble


Prisoner

Odkaz | Autor: crise_cardiac | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lupin is captured by the Dark Lord and given to Snape as a reward.
Klíčová slova: sex, napětí


Privat dancer

Odkaz | Autor: friday | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: O odhodlání a nevinnosti, kde by ji nikdo nečekal... popis autorky
Klíčová slova:


Private Property

Odkaz | Autor: Alisanne | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: DM/CHW | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Charlie goes to extra trouble to keep his dragon content.
Klíčová slova:


Prizefight

Odkaz | Autor: Russ | Fandom: Profesionálové | Jazyk: AJ | Postavy: Bodie/Doyle, John Coogan | Rating: Fan Rated for Adults Only | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Someone has abducted Doyle, and Bodie thinks it's for revenge. navazuje na The Rack, sex
Klíčová slova:


Pro nás

Odkaz | Autor: Senjy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Zpracování námětu od lapillus v rámci Snupin Fantasy Fest následujícího znění: zatrpklý Remus po válce koupí Severuse jako otroka (kvůli sexu/lektvarům/uklízení/pomstě/atd. - záleží na autorce) Jestli bude Severus k sexu svolný a jak se jejich vztah vyvine a jestli šťastně skončí, je zcela v režii autorky.
Klíčová slova: znásilnění, otroctví, romantika, psychologické, překlad


Pro teď a navždy

Odkaz | Autor: Corgi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co magie spojila, nic nerozdělí
Klíčová slova: smutek, tragédie


Pro tuto chvíli

Odkaz | Autor: Mary Barrens | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se dostal do spáru Luciu Malfoyovi.A ten ho jen tak nepustí.
Klíčová slova: Harrylu, Larry, znásilnění, sex s nezletilým


Pro tvůj úsměv - Severus Snape

Odkaz | Autor: Megan Bonie Reader (Megreaderbone) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Lily | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ze série ficletů věnovaných památce Alana Rickmana.
Klíčová slova: ficlet, během Kamene mudrců, Alan Rickman


Pro vás jsem tatínek, pane Snape

Odkaz | Autor: Pecka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: G – pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape má syna a nebojí se ho unést. Hravá oddechovka.
Klíčová slova: Severitus, únos, otec, syn, zmatek, nedorozumění, úzkost, Happy end


Pro větší dobro...

Odkaz | Autor: Mata | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Brumbál, Gellert Grindelwald, Albus/Gellert | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-07-15 | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Dva mladí muži, velmi nadaní kouzelníci. Jeden velký nebezpečný sen a souhra podivně osudových událostí. Přelom 19. a 20. století. Konvence, zvyky a zakázaná láska. Psychologické drama o vnitřním boji rozumu a citů, o velkých snech i osobní prohře. O neopětované lásce a palčivé touze. O světě, který není černobílý, kde má své místo bolest i nenávist, láska a přátelství. Kde krev není voda a nechtěné se může stát skutečností. Za beta-read a konzultace historických událostí děkuji Jankovi Ke každé kapitole je přiřazena jedna píseň od Loreeny McKennitt, která vhodně podtrhuje atmosféru. Při této hudbě povídka vzniká a ráda se o ni s vámi podělím. Přednostně zveřejňuji zde http://www.matove.estranky.cz/clanky/povidky/pro-vetsi-dobro/ (autorka)
Klíčová slova: preslash, psychologické, drama, grindeldore


|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|