Přehled povídek autora - ygritte

Albus ex machina

Odkaz | Autor: ygritte | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Severus Snape, Albus Brumbál, OC, Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Příběh začíná po válce v Bradavicích. Harry působí jako učitel Obrany proti černé magii a Severus Snape právě oznamuje, že si hodlá vybrat několikaměsíční volno pro svůj výzkum. Harryho radost z odchodu neoblíbeného kolegy rychle zakalí zklamání. Na lektvaristovo místo nenastupuje nikdo horší než Draco Malfoy. Draco Malfoy, který si z nějakého důvodu příliš libuje v dvojsmyslných narážkách.
Klíčová slova: Post-war, Drarry

Haluzka:
“Tleskám. Takovou prvotinu bych si někdy přála napsat. V současné době asi nejlepší Drarry, které jsem četla. Bavilo mě to. Zápletka je jednoduchá a funguje naprosto skvěle. Sexualni scény mě baví. Vedlejších postav je přesně akorát, aby dej nepůsobil vytržený z kontextu ani prehlceně. Prostě příjemná jednohubka. Za mě 4-5, možná ještě hodnocení zvednu, ale ted prostě pětku dat nemůžu, i když úplně nejsem schopná říct proč. Možná je to na mě na pětku jenom moc velká odpočinkovka. A nemůžu si pomoct, ale musím ocenit i názvy Kapitol.”
l.enik.c:
“Povídka plná žhavých postelových scén, které jsou však vždy originální a neomrzí se. Harry zde není tak neskutečně nevinný a vždy hodný hrdina, odhalují se zde i jeho temnější stránky (i když jen jen v určitých oblastech života). Draco prošel určitou proměnnou, ale nezmění se kompletně jeho původní charakter. Vždy jsem měla slabost pro Charlieho, aniž bych vlastně věděla proč, takže ten mi udělal obrovskou radost. Hermina je zde také moc fajn. Kdyby tam bylo ještě trošku více Snapea, bylo by to naprosto dokonalé. Ale i tak jsem to přečetla na jeden zátah a k určitým pasážím se zajisté ještě vrátím :-)”
Makkakonka:
“...”
Daredevil:
“...”
LiviaCullen:
“Moja velka srdcovka ...”
hannibal:
“-”
Nymphilia1:
“♥”
Extasy:
“Perfektní povídka. Přečtena na jeden zátah. Žádné zbytečnosti navíc, žádná hluchá místa, akce tak akorát, věrohodná míra reality... prostě absolutní spokojenost!!”
Benny:
“Moc hezká záležitost. Bez zbytečných opakujících se zvyklosti v drarry.Rozhodně 4/5, a kvůli všemu okolo, vyšší známka”
Fleur Tera:
“Vždy, keď si myslím, že už som väčšinu vážne dobrých FF prečítala, sa záhadne objaví niečo ako toto - vtipné, čtivé, vydarené. Výborný nápad čo sa týka názvov kapitol, ktoré mi zas pripomenuli niektoré moje srdcovky. Na prvotinu skutočne výborné!”
Ebibis:
“Velmi pěkná, oddechová povídka.”
Velká_koule_chaosu:
“Moc hezká povídka, která mi velmi zpříjemnila adventní čas.”
Lucie:
“....”
Akkarra:
“....”
belldandy:
“4/5 A že je to prvotina tak za pět. Protože taková pěkná drarry prvotina se moc často nevidí - věcně, bez patosu, hodně sexu, spousta vtipných situací. Sakryš, ono se vůbec nevidí moc takových drarry.”
KalamityJane:
“Oddechová poválečná Drarry povídka, kterou jsem si zamilovala. Vycházet bude celý advent a k tomuto období se výborně hodí. ♥ velkým plusem povídky jsou postavy, Harry se nechová jako naprostý idiot, Draco není jen namyšlený zmetek a Hermioně jsem nechtěla utrhnout hlavu, jako se mi to u některých povídek často stává. Děj pozvolna plyne podle klasického romantického schématu, které povídce svědčí. Každá kapitola je také pojmenována po jiné HP fanfikci i s odkazy na dané povídky, takže si v tomhle předvánočním období můžete připomenout i "klasiku" mezi povídkami.”

Odvrácená strana mince

Odkaz | Autor: Ygritte | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: John/Sherlock, Molly, Mycroft, Mary, Cristóbal Navarro | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Od Sherlockovy smrti uplynul přesně rok. John vzpomíná. Molly naslouchá. A to, co se dozvídá, její dosavadní představu o geniálním detektivovi dost zásadně mění. Nehledě na to, že ji začne pořádně hryzat svědomí… A tak zatímco Sherlock Holmes urputně likviduje Moriartyho pavučiny kdesi v zemích třetího světa, Molly Hooperová se rozhodne. Nebo spíš – nechá za sebe rozhodnout vesmír. A právě v této chvíli se začíná odvíjet úplně jiný příběh, než který napsali pánové Moffat s Gatissem. Příběh o tom, jak to mohlo být, kdyby se John dozvěděl pravdu o Sherlockovi už o rok dříve. Jak na takové zjištění zareaguje? S jakou nabídkou za ním přijde Mycroft? A kde vlastně je právě teď Sherlock Holmes?
Klíčová slova: johnlock, post 2. série