Přehled povídek autora - ygritte

Albus ex machina

Odkaz | Autor: ygritte | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Severus Snape, Albus Brumbál, OC, Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Příběh začíná po válce v Bradavicích. Harry působí jako učitel Obrany proti černé magii a Severus Snape právě oznamuje, že si hodlá vybrat několikaměsíční volno pro svůj výzkum. Harryho radost z odchodu neoblíbeného kolegy rychle zakalí zklamání. Na lektvaristovo místo nenastupuje nikdo horší než Draco Malfoy. Draco Malfoy, který si z nějakého důvodu příliš libuje v dvojsmyslných narážkách.
Klíčová slova: Post-war, Drarry


Odvrácená strana mince

Odkaz | Autor: Ygritte | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: John/Sherlock, Molly, Mycroft, Mary, Cristóbal Navarro | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Od Sherlockovy smrti uplynul přesně rok. John vzpomíná. Molly naslouchá. A to, co se dozvídá, její dosavadní představu o geniálním detektivovi dost zásadně mění. Nehledě na to, že ji začne pořádně hryzat svědomí… A tak zatímco Sherlock Holmes urputně likviduje Moriartyho pavučiny kdesi v zemích třetího světa, Molly Hooperová se rozhodne. Nebo spíš – nechá za sebe rozhodnout vesmír. A právě v této chvíli se začíná odvíjet úplně jiný příběh, než který napsali pánové Moffat s Gatissem. Příběh o tom, jak to mohlo být, kdyby se John dozvěděl pravdu o Sherlockovi už o rok dříve. Jak na takové zjištění zareaguje? S jakou nabídkou za ním přijde Mycroft? A kde vlastně je právě teď Sherlock Holmes?
Klíčová slova: johnlock, post 2. série