Přehled povídek autora - whampingwillow

Dohra...

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Kingsley Pastorek, Lucius Malfoy, Hermiona Grangerová, Weasleyovi | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Jak se bude vyvíjet vztah Harryho a Severuse po návratu z LA? Jedná se o pokračování povídky Hraj! A má pokračovní s názvem Výhra nebo prohra?
Klíčová slova: Snarry, OOC, Nepravděpodobná zápletka


Enormě podivní

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape a všichni ostatní | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: Parodie. Harry cestuje časem a seznámí se v minulosti se Severusovou matkou. Jak by to dopadlo, kdyby byl Harry Potter otcem Severuse Snapea?
Klíčová slova: parodie


Gepard

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Harry se vrací po pěti letech od pádu Voldemorta do Británie jako úplně jiná osoba. Je to s jeho změnou ale vážně tak horké?
Klíčová slova: Snarry, práva za homosexuály


Hraj!

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Skupina bradavických studentů a profesorů byla vyslána na všekouzelné klání.Povídka má pokračování s názvem Dohra...
Klíčová slova: Snarry, OOC, nepravděpodobná zápletka


Otrušník

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, prcek Ševík, Severus Snape, Albus Brumbál | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Harry na chodbě potká pětiletého kluka - malého Severuse. Nastal čas zjistit, proč je dobré znát otrušník. (Povídka má dvě části - odkaz zobrazuje pouze 1. část. Zde odkaz na 2. část: http://whampingwillow.blog.cz/0904/otrusnik-2-hp-ss)
Klíčová slova: Harry Potter, Ševík, Severus Snape, Albus Brumbál, HP/SS


Po dvaadvaceti letech

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Ron, Hermiona | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2009-08-09 | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Severus Snape přežil útok Nagini a po dvaceti dvou letech se vrací učit do Bradavic. V tom roce nastupuje na učitelský post i Harry, který se už dávno rozešel s Ginny.
Klíčová slova: nová generace, Potter učitel, po válce


Profesore, Pozor, Potter!

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter a všichni ostatní | Rating: 15+ (zatím) | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-05-21 | Počet kapitol: 85
Shrnutí: Dlouhá povídka na téma Severus Snape a Harry Potter. Spíše romantika než popisy sexu. Harrymu a Snapeovi se přihodí taková nemilá příhoda, která je svým způsobem sblíží. Jak se bude jejich vztah vyvíjet? Původní odkaz: https://web.archive.org/web/20140401172925/https://whampingwillow.blog.cz/rubrika/profesore-pozor-potter Povídku lze také získat ve facebookové skupině OpenSlash Cz/Sk
Klíčová slova: humor, romantika

Badinek:
“...”
jajafilm:
“Dám tomu trojku, ale popravdě si to zaslouží dvojku. Je to vtipné, dobře se to čte a hodně motivů z této povídky se mi líbily. Problémem je, že by to chtělo korekci a vyvarovat se nelogičností, které dojem z tohoto díla dost kazí. Také se nedokáží ubránit pocitu jisté dětinskosti, která na mě z tohoto textu čiší.”
Lucie:
“...”
Gartepka:
“povídka se mi moc líbila :) jen kdyby byla dokončená”
shadow:
“Povídka není špatná, dobře se četla. Dávám trojku, i za ty stálé sliby o pokračování, ve které už nevěřím, ale kdyby k němu náhodou došlo, možná hodnocení zněním. Z Whampiných povídek je tahle nejlepší.”
Sargo:
“Whampi je přírodní úkaz, který nelze poměřovat s kýmkoli jiným. Její psaní je jako bramborové lupínky - děsné jídlo, ale máte na ně chuť a chroupete pořád dál, dokud není mísa prázdná. :-) (Silná tři. :-))”
Mrmla:
“...”
AnneMaria:
“Krásné a vtipné. Jiné hodnocení dát nemohu :D”
Adelaine:
“Výborné, skvěle se mi to četlo, vtipné, nápadité, jen opakující se vysvětlování, pak to trochu nesedí. Charaktery moc neřeším, upřímně by se mi to líbilo, ať by tam byli třebas úplně nové jiné postavy... Upřímně doufám, že to bude mít pokračování”
Velká_koule_chaosu:
“Podle mého nejlepší, co kdy autorka napsala. Ano má to své chyby - některé přímo do očí bijící - ale povídka je příjemná, čtivá, charaktery postav si mi až na vyjímky zamlouvají, vztah Harryho a Severuse se(aspoň ze začátku) hezky pomalu rozvíjí. Neseděl mi vztah Alex a Siriuse. A dokonce mi zde ani nijak nevadilo, že povídka není nedokončena.”
Nerla:
“Když jsem ji četla poprvé, líbila se mi mnohem víc, asi jsem teď už měla přehnané nároky. Na druhou stranu, těch pět hodin u ní strávených bylo příjemných. Přečetla jsem ji v kuse, takže mi na konci vadily nelogičnosti a opakování v příběhu, jenže sama vím, že je nemožné udržet všechny detaily v paměti, takže jsem nad tím schopná přimhouřit oči. Na OOC už jsem si ve fanfiction už zvykla a zrovna tady byly charaktery velice příjemně OOC. Víc mi vadila nevyrovnanost jednotlivých kapitol podle toho, jestli autorka zrovna měla, nebo neměla slinu, protože občasné úděsně kostrbaté fráze v jinak velice čtivé povídce dost ruší. (Spoiler:) Každopádně moc se mi líbila zápletka s Danielsovými, naopak mi tam nesedí ten vztah a způsob, jakým pokročil. Ráda bych si přečetla další díly, už jen proto, abych se dozvěděla, jaký osud se chystá pro Remuse. (Dočteno do 85. dílu.)”
delatrix:
“Opravdu úžasná povídka. Ze začátku ta povídka není nic moc než se rozjede, ale opravu skvěle doporučuju.”
mariaa:
“.”
belldandy:
“Hodnoceno po 85 kapitole. Pokračování se v tuto chvíli zdá v nedohlednu. - Je to sice docela dlouhé, ale ne tak jak by se dalo soudit podle počtu kapitol, protože jsou docela krátké. A je to dosud nedokončené. - A pro mě je to zatím nejlepší whampi, co jsem četla. - Já mám ráda, když je v povídce nějaké drama a tragédie a tady se to vine většinou bezproblémově. Já mám ráda, když je to pěkně seme/uke a D/S, zatímco whampi, zdá se mi, si potrpí na vyrovnaný vztah. A taky mi přišlo, že to trvá než se tenhle příběh nějakým směrem konečně pohne. - Tak bych měla být asi zklamaná, ale já jsem naopak příjemně překvapená, jak mě setrvávání v tomhle světě bavilo. A tak nevadí, když se na nové události dlouho čeká, když je to čekání vlastně docela zábavné a vztah tak má aspoň dostatek času na rozvíjení. Občas jsem měla podezření, že se porušilo něco z toho, co se výše napsalo, ale naštěstí mám děravou paměť, tak jsem to hodila za hlavu. Díru do literárního nebe to asi neudělá, ale myslím, že jsem si jako čtenář přišla na své. :) A ještě bych mohla přijít, pokud to bude dokončené. Takže whampi, tohle prosím dopiš ... :) PS: Když jsou tady hlavní postavy trochu OOC, je to odůvodněné, protože si měly vyměnit kus charakteru. Takže to docela beru ... Sargo k této povídce napsala komentář, s nímž se velmi ztotožňuji, který bych ale vztáhla na celé whampino psaní. A musím ještě dodat, že tato fanfikce patří v jeho rámci k tomu nejlepšímu.”
Nade:
“Povídku čtu průběžně, i když v poslední době jsem se trochu zasekla. Ale rozhodně se k ní vrátím.”
ZJTrane:
“keď bude čas...”
sandymathews:
“uvidíme”
Mája:
“Veselá rozverná povídka plná humoru. Některé postavy jsou OOC, ale změny podporují děj. Kapitoly přibývají často a pravidelně. Stránky jsou bez Bety, ale občasné chybičky a překlepy nejsou rušivé. Doporučuji přečíst.”

Výhra nebo prohra

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Harry přijal místo učitele Obrany proti černé magii. Jak dopadne jeho vztah s profesorem lektvarů? Třetí díl krátké trilogie Hraj!, Dohra..., Výhra nebo prohra,
Klíčová slova: Snarry.OOC, nepravděpodobná zápletka