Přehled povídek autora - tallulahbell

Tequila

Odkaz | Autor: tallulahbell | Překladatel: yellow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Draco Malfoy/?? | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Co se stane, vypijete-li příliš mnoho tequily.
Klíčová slova: sex, touha , nedorozumění , Snarry

jajafilm:
“Klasická chlastací povídka, kdy se hlavní protagonisté probudí ze mdlob a zjistí, s kým to vlastně odpočívají. Na můj vkus trochu oplzlejší, ale ok.”
Usmevava_Barush:
“....”
Lucie:
“...”
l.terka:
“Perfekní”
Potkanice:
“...”
Benny:
“Povídka není dokonalá, ALE už jsem jí četla třikrát a párkrat si jí ještě určitě přečtu.Navíc další pár, který se v povídce vyvine je můj dalši nejmilovanější.”
Adelaine:
“:)”
delatrix:
“Skvělá povídka, jen vztah mezi postavami je ze začátku trochu komplikovaný.”
mariaa:
“,”
Sectumsempra:
“Pribeh by usel, kazdopadne mi tam desne vadil snape, ktery byl docela dost OOC, do toho vsevedouci potter... moc realne mi neprislo ani hetero/homo pomer nebelvirske loznice... ale dobre se to cetlo a taky mi nevadil brumbal, ktery (netradicne) nebyl vylicen nejak priblble....”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“....”
patolozka:
“Upřímný Severus, ochraňujácí Harry a Draco, kterého po pádu Voldemorta někdo napadá. Zajímavý příběh!”
Mája:
“Vtipná a rozverná :-) určitě se k ní někdy vrátím.”
Kate Mathews:
“...”
ZJTrane:
“Ja som si to s chlapcami užívala. A asi sa k tomu ešte vrátim... Niekedy určite.”
Cvrcinka:
“woow..”
Akkarra:
“Mě to nějak nezaujalo... Potter je větší spratek než obvykle a Severus je na můj vkus OOC až moc. Nicméně mi to občas přišlo vtipné, takže...”
finde:
“překlad výborné povídky od tallulahbell, místy trochu pokulhává, Severus trochu OOC, člověk ale občas potřebuje přisladit život”