Přehled povídek autora - remuslupin_siriusblack123456

A Time of Happiness

Odkaz | Autor: remuslupin_siriusblack123456 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/Tom R. Jr. | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Harry, který očekává, že tohle bude nejhorší léto jeho života a pravděpodobně jeho poslední, je naprosto překvapen a dostane novou možnost k životu. Preslash/slash, cestování v čase, manipulativní Brumbál, týrání v dětství, klišovitost.
Klíčová slova: cestování v čase, manipulativní Brumbál

Crystal:
“Nic moc, ale dočetla jsem to... hodně logických nesrovnalostí... přestože tehnle paring zbožňuju, musím tak slabší hodnocení.”
Pyriel:
“Tohle je už vážně klišé - po pátém ročníku dostane Harry dopis od Siria, ve kterém se dozví, že je jeho dědicem. Takže vyrazí ke Gringotům a kromě jiného dostane naušnici, která ho má odnést na místo nebo do času, kde bude nejšťastnější. A jak jinak (je to koneckonců v pairingu, že?), dostane se do doby, kdy je Voldemort mladý a v Bradavicích. Což samo o sobě neznamená, že taková povídka musí být špatná. Jenže autorka má dost nudný styl, většinou vypráví, místo aby se obtěžovala s dialogy a trochu to oživila. Navíc se neobtěžuje s přílišným vysvětlováním a logičností (např. Harry je zavřený celé léto v pokoji, a přesto vyrazí ke Gringotům a nikde zmínka o tom, jak to zařídil s Dursleyovými). Má to být první část z (snad) trilogie, zatím nic moc.”