Přehled povídek autora - purplefluffycat

A Job Well Done

Odkaz | Autor: purplefluffycat | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Filch, paní Norrisová | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: So that is why the very same February morning saw a large, rangy old tabby cat pad along the dungeon corridors with a piece of contraband between her pointy teeth...”
Klíčová slova: voajérství, sex


Dobře odvedená práce

Odkaz | Autor: purplefluffycat | Překladatel: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Filch, paní Norrisová | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: A tak se stalo, že onoho únorového rána velká mourovatá číča ladně tlapkala sklepením s uloupenou kořistí sevřenou v tesácích.
Klíčová slova: humor, voyerismus

l.enik.c:
“Paní Norissová je skvělá, chová se jako pravá kočka - sice má ráda svého páníčka a chce pro něj štěstí, ale stejně nejvíce myslí na sebe a svůj vlastní klid :D Jinak deník parádně vtipný, Snapeovo zaujetí a pobavení milé a v závěru je to vastně de facto dojemné.”
FemmeFragile:
“Filch jako voyer? Tak to až překvapivě sedí :D U jeho chlípných zápisků jsem se chechtala jako už dlouho ne. Paradoxně nejzvrácenější je ovšem na téhle povídce paní Norrisová - jak ji proboha napadlo, že ukrást Filchovi jeho fetišistický zápisník a donést ho Snapeovi, je dobrý nápad? :D Tahle kočka se rozhodně nezdá... Tohle se prostě musí vidět/přečíst.”
finde:
“paráda Velké díky Bedrníce, že udržuje deník v akci.”
bedrníka:
“Taková roztomilá blbinka - navíc ty Filchovy zápisky jsou ozvěna jiných autorčiných PWP (viz např. zde: http://asylums.insanejournal.com/daily_deviant/tag/author:+purplefluffycat)”