Přehled povídek autora - oselle

All Saints Saga

Odkaz | Autor: oselle | Fandom: Supernatural | Jazyk: AJ | Postavy: Dean/OFC, Castiel/OFCl, Dean/Castiel, Lucifer!Sam/Dean | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí:
Klíčová slova: end!verse, destiel

belldandy:
“4/5 Konečně správně postkatastrofická postendverze, ke cítíte všechno tu špínu, bolest, krev, zimu a taky vzrušení a tu hloupou marně ukrývanou lásku. Tohle je svět, v němž se potulují croatoani (kteří nejsou nic jiného než zombíci), a vojáci, kteří ty croatony sice chytají, které by jste však raději taky nepotkali. Pokud narazíte na doktora, tak si můžete být jistý, že je tak přetížený, že vám stejně nemůže pomoct. A pokud úpěnlivě prosíte o pomoc, nejpravděpodobnější reakce je, že vám dá někdo do do držky, omráčí vás a následně okrade. Přesto hlavní hrdinové jsou od té originální verze vlastně milejší a lidštější. Dean tady nikoho neposíla bez výčitek na smrt (jak to v epizodě Konec nakonec celkem zbytečně udělal), naopak je přesvědčený, že porazit Lucifera je úkol jen čistě pro něj. A nepřeje si, aby kvůli tomu a kvůli němu ještě někdo další umíral. Castiel schovává v záloze ještě pár triku (pardon zázraků), o kterých ani sám netuší, že jsou možné. Vzhledem ke kánonu je tohle v zásadě AU k tomu kanoickému AU (spíš ten typ canon divergent). Realita je to temná, ale narozdíl od seriálu se šťastným koncem. Když si k tomu připíšete, jak krásně manipulativní je Lucifer v Samově kůži, zatr sakr, něco takhle angst jsme si chtěla na SPN už dlouho přečíst. Konečně!”