Přehled povídek autora - mariana815

House of the Rising Sun

Odkaz | Autor: mariana815 | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Bartoš/Rakušan | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Uplynul rok od oněch Velikonoc, kdy se Ivanův život obrátil vzhůru nohama. Pár minut ve Vítkově kanceláři, ve společnosti pomlázky. Jen pár minut, které mu udělaly neskutečný bordel nejen v emocích a myšlenkách, ale i v obyčejném bytí, jež se stávalo složitějším každý další den. Ničí jej city, jež se jej drží jako jeho vlastní osobní mrak. Vítek si všímá. A odmítá přihlížet sebedestrukci osoby, pro kterou by udělal snad cokoliv.
Klíčová slova: BDSM, PWP, angst


Máme výjezd

Odkaz | Autor: mariana815 | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Bartoš/Rakušan | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jeden výjezd, jeden požár, jedno riskantní rozhodnutí a jedno přiznání, které nikdo neměl slyšet. Ivan i Vítek jsou dobrovolní hasiči tělem i duší. Oba bez mrknutí oka riskují pro jiné. Jedné noci se vesnicí rozezní siréna a sbor dobrovolníků vyjíždí zasáhnout. Profesionální posily jsou v nedohlednu a jeden lidský život v ohnivé pasti visí na vlásku. Ivan ví, že musí jednat, avšak jeho čin přinese i nečekané následky.
Klíčová slova: AU, hasiči, bartošan


Podvod

Odkaz | Autor: mariana815 | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Bartoš/Rakušan | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Koalice se hroutí. Tak by asi Ivan popsal, co následovalo, když byl několikrát upozorněn na možný podvod ze strany Starostů. Mizérie s ním vyloženě zametá, vztek ještě roste, nedostal od Vítka jedinou větu vysvětlení. Jeho nervy definitivně vypovídají službu, když se s Vítkem setká v kanceláři mimo dohled kohokoliv dalšího. Vyústění napjaté situace však dopadne jinak, než by si troufl odhadovat.
Klíčová slova: bartošan, volby 2021


Touhy

Odkaz | Autor: mariana815 | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Bartoš/Rakušan | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Práce v české politice jednomu přeroste přes hlavu. Své o tom ví Ivan, jednání střídají schůzky, trvají až moc dlouho, na ostatní nezbývá čas. Vítek však vnímá, že jeho partner postrádá obvyklou energii, že není ve své kůži. Východisko, které nabídne, však spolehlivě vyžene z hlavy veškerou Ivanovu frustraci.
Klíčová slova: BDSM