Přehled povídek autora - mad-aka-hatter

hp_ss blacknwhite

Odkaz | Autor: mad-aka-hatter | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape/ Harry Potter | Rating: Pro všechny | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Setkání v Bradavicích.
Klíčová slova: snarry, cosplay


Professor, dont...

Odkaz | Autor: mad-aka-hatter | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Professor, dont...
Klíčová slova: cosplay

DenDella:
“...”
Benny:
“Zajimavé.Ta dívka se na Severuse dokonale hodí, Harryho jsem zakryla.A opravdu to pomohlo:)Pro mne je to jasná slashová situace, libí, i přes toho "Pottera"”
GwenLoguir:
“s odporúčaným zakrytím Pottera, veľmi dobré... (pretože inak je to určite slash... Potty nie je ani štipku naozaj vydesený - resp. ona, pozerá na "Seva" s očakávaním i výzvou v tvári). Ale keby som veľmi chcela, môžem sa tváriť, že to vyzerá, že ho ide Snape uškrtiť... krásna predstava.”
Sectumsempra:
“tak jsem se na to podivala a rikala si, ze je to dobry... pak jsem si precetla komentar od Casiopey, pottera jsem si tez zakryla a... hmmm :)”
Sargo:
“Zcela jasně jsou to holky. Ovšem vidět v tom slash, to už chce hodně odhodlání :-D”
belldandy:
“Jasně, že je to holka. Kluků, co dělaj cosplay zas tolik není a myslím, že by si nejspíš vybrali trochu jiné téma. Já tam sice ten slashový potenciál zcela jasně cítm, ale přesto bych si to tady na FF deníku troufla zařadit jako neslash. // Sargo: To je zvláštní, já se vůbec odhodlávat nemusím a stejně to tam vidím .. . prostě mám "yaoi googles". :) PS: S prokletím se to ale nevylučuje. :P”
Akkarra:
“Tak tohle ano... Copak se tam asi odehrává, že se ´Potter´ tak vyděšeně krčí...? /// Lanevra: Já bych řekla, že je to holka. Ale máš pravdu, že ta ruka je naprosto přesná. :)”
Casiopea:
“Scéna úžasná, Severus geniální, Pottera jsem si zakryla. :D A dostaly mě ty komentáře pod fotkou. :D”
Adelaine:
“Jo, ten je taky dobrý... Taky toho moc není poznat:)”
Lanevra:
“Váhám zda-li je to slash bo ne, myslím že možné je obojí.”