Přehled povídek autora - ikeracity, Pangea

The stars incline us, they do not bind us

Odkaz | Autor: ikeracity, Pangea | Fandom: X-Men | Jazyk: AJ | Postavy: Erik Lehnsherr/Charles Xavier, Irene Adler (X-Men)/Raven | Mystique, Armando Muñoz/Alex Summers, Sebastian Shaw/Charles Xavier (jednostranné), Logan, Rogue, Deadpool | Rating: explicit | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí:
Klíčová slova:

belldandy:
“4-5. Charles Xavier je mutant a vesmírný pilot a má za úkol spolu s dalšími pěti piloty přemístit více než dva tisíce trestanců do nové vězeňské pevnosti umístěné ve vnějších oblastech galaxie. Na kosmické lodi velmi záhy dojde k převratu. Moci se ujmou vězni/mutanti včele se Sebastianem Shaw. Při rozdělování zajatců požádá o Charlese jeden z vězňů, jmenuje se Erik Lehnsherr. Dobře, tohle mě zas jednou usvědčuje jako úchyla. Je to vězeňská a vesmírná AU a zatraceně dobrá. Za tohle a za "Us" si Pangeu zapisuji mezi oblíbené autory. Upřimně, ne že by Pangea nepsala nic než truchlivé (Us) nebo sadistické (The stars incline us...) příběhy, to vůbec ne, jen mám podezření, že z nějakého důvodu jsou zrovna tyhle její věci nejlepší. Hodně se to podobá "Power and Control" od FuryRed, s tím, že tahle FF mi přijde lépe napsaná. A taky děsivější. Hodí se asi vysvětlit, proč jsem tedy FuryRed dala čistou pětku a proč tady není čistá. Ta pětka totiž platila v rámci děl od FuryRed, ale v tomto případě osobně asi stavím "Us" o kousek výš, třebaže pokud jde o kudos na AO3, je to obráceně. K té děsivosti: Varování k této FF, která mluví o popisném líčení násilí, je třeba brát vážně. Zejména to platí pro devátou až jedenáctou kapitolu. Tehdy dostane větší prostor Sebastian Shaw, který je samozřejmě vždycky zmrd, ale myslím, že mi ještě v žádné jiné cherik fanfikci nepřišel tak děsivý jako tady. Je to čistej psychopat a sadista a já z něj měla strach. Je možná trochu problém, že třebaže se mi i zbytek téhle FF líbil, jeho vystoupení bylo tak silným emocionálním zážitkem, že zatlačilo emoce s ostatních částí kamsi na pozadí. Brrr... Pak je tu ještě ten konec. Nebojte se, na záchranu dojde. Deadpool ex machina se o záchranu v poslední chvíli postará. :) Nicméně, nečekejte na konci příval štěstí. Postavy tu dělají dospělá a odpovědná rozhodnutí, takže dostanete spíš naději, že jednou se k tomu konečnému štěstí dopracují.”