Přehled povídek autora - gabriel a standbyme

Twist and Shout

Odkaz | Autor: gabriel a standbyme | Překladatel: Evelyn Hoppusová (Holmesová) | Fandom: Supernatural | Jazyk: SJ | Postavy: Dean/Castiel, Sam/Jess, Balthazar/Castiel. | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Příběh lásky z roku 1965, z času před sexuální revolucí a společenským přijetím homosexuality, odehrává se na pozadí vietnamské války. Varování: homofobie, deprese, užívání drog, alkoholismus, PTSD, válčení, násilí a smrtelné nemoci
Klíčová slova: destiel, AU

monika134:
“;-)”
belldandy:
“Tohle je proslulá FF AU destiel klasika. Jeví se mi to zatím jako taková klišovitá homosexuální love story s Jensen Acklesem a Mishou Collinsem v hlavní roli. Filmovou Love story dokonce i dost připomíná melancholicko-romantickým vyzněním, dobovým zakotvením a svým zakončením. Postavy FF klasice bohužel odpovídají. Musíte se prostě smířit, že některé stránky Castielovi osobnosti, jako místy až sebevražedné odhodlání nebo smysl pro humor, se kamsi vypařili. Dean je prostě ten chlapík, co ohne všechno, co chodí. / Ovšem ať už je tahle FF, jaká je, vím, že si ji prostě musím přečíst. Málokterá má totiž takovou pověst, je tak milovaná, vzniklo k ní tolik fanartů, fanvideí a přídatných povídek, jako k téhle. Tak moc pěkně prosím dopřeložit. Předvídám mnoho vděčných čtenářů, slibuji jednoho, sebe.”

Twist and Shout

Odkaz | Autor: gabriel a standbyme | Fandom: Supernatural | Jazyk: AJ | Postavy: Dean/Castiel, Sam/Jess, Balthazar/Castiel | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: What begins as a transforming love between Dean Winchester and Castiel Novak in the summer of 1965 quickly derails into something far more tumultuous when Dean is drafted in the Vietnam War. Though the two both voice their relationship is one where saying goodbye is never a real truth, their story becomes fraught with the tragedy of circumstance. In an era where homosexuality was especially vulnerable, Twist and Shout is the story of the love transcending time, returning over and over in its many forms, as faithful as the sea.
Klíčová slova: destiel, AU