Přehled povídek autora - Winds of Water

Had mistra lektvarů

Odkaz | Autor: Winds of Water | Překladatel: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Albus Brumbál, Ron Weasley, Hermiona Grangerová, Minerva McGonagallová, Dudley Dursley | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Co se všechno stane, když za Harry Potterem přijde had, jehož majitelem není nikdo jiný než Severus Snape, a vykecá mu jedno poměrně dosti skrývané tajemství?
Klíčová slova: had, kobra, hadí jazyk, tajemství, snarry, romance, AU

Haluzka:
“Mno. Pro milovníky romantického ploužení se atmosférou rozhodně must read. Mně tahle podoba Severuse Snapea úplně nesedla. Povídka je na můj vkus docela slaďárna a překlad trochu drhne (že ona to byla Patoložčina překladatelská prvotina?). Ale čtivé to celkem bylo a příběh sice nebyl akční, zato působil koherentně. Takže dávám za tři.”
Badinek:
“Velice jsem se pobavila”
FemmeFragile:
“Moje první a od té doby milionkrát přečtená fanfikční povídka... Pokaždé, když ji čtu, mě vrací zpátky do toho prvního momentu, kdy jsem objevila "svět za světem", nekonečné množství příběhů, které stojí za sedmerem knih, jež se mnou vyrostly. Ale právě ony příběhy se mnou nakonec dospěly. Had mistra lektvarů možná není to úplně nejlepší snarry, které kdy vyšlo z něčího pera, ale je na něm něco neuvěřitelně milého. Jemné narážky a špičkovací dialogy, romantika i náznaky dravosti, Severusova něžná láska jen občas probublávající na povrch jeho sarkastického netopýrství, které je pro něj tolik charakteristické a v povídce do puntíku dodržené, stejně jako Brumbálova potřeba do všeho strkat nos a Soraiina hadí neschopnost pochopit pořádně spletitost lidských pocitů. Je to romantika, možná i klišoidní, ale má daleko do mexické telenovely. Spojuje v sobě anglickou distingovanost a eleganci s určitou hravostí, díky níž se člověk při čtení neustále usmívá a nemůže přestat číst... Díky, Sorai, že mi tvůj prořízlý hadí jazyk a potřeba plést se do věcí svého pána přivedly do tohoto světa a ukázaly mi jeho nepřeberné krásy!”

The Potion Master´s Snake

Odkaz | Autor: Winds of Water | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Albus Dumbledore, Ron Weasley, Hermiona Granger, Minerva McGonagall, Dudley Dursley | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: A snake gives Harry an intriguing revelation about her owner. HPSS.
Klíčová slova: had, kobra, hadí jazyk, tajemství, snarry, romance, AU